וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "איבדנו עומק, אנחנו פחות טובים מבפתיחת העונה"

27.5.2014 / 23:13

ירושלים בפיגור 2:0, מאמנה הודה: "אנחנו עם הגב אל הקיר". פרנקו: "לא יודע אם אנחנו עדיפים". רנדל: "זה לא גמור"

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכל. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה עשתה הערב (שלישי) צעד גדול לקראת גמר הפלייאוף. האלופה ניצחה את הפועל ירושלים 70:82 ועלתה ליתרון של 0:2 מבטיח בסדרת חצי הגמר. דונטה סמית' הנפלא הוביל את הירוקים לניצחון עם 16 נקודות וכעת בראד גרינברג זקוק לקאמבק מדהים כדי לא להיות מודח מול האקסית שלו והקבוצה אותה הוליך לאליפות רק לפני שנה. הקאמבק הזה יכול להתחיל ביום שישי בצהריים, כשירושלים תארח את המשחק השלישי בסדרה.

"אני מאוד שמח על ההשקעה וההקרבה של השחקנים", אמר דני פרנקו במסיבת העיתונאים. "התחלנו את המשחק ברבע הראשון באווירת אופוריה מהמשחק הקודם, קשה להאשים את השחקנים, אחרי משחק מדהים בירושלים ולחזור הביתה תוך כמה ימים זה משחק מנטלי. זה ניצחון חשוב, אבל הדרך עוד ארוכה. מי כמוני יודע, הייתי בפיגור 2:0 נגד ירושלים בעונה שעברה, עשינו ניצחון בבית, ניצחנו בירושלים והבאנו את זה למשחק חמישי, ובסוף התפרקנו מפציעה של ראמל בראדלי. דוגמאות יש מכל רחבי העולם, עכשיו מרוסיה, ואנחנו קבוצה אחרת בסיטואציה שונה, ננסה לבוא ולנצח ביום שישי. אתם יודעים כמוני כמה קבוצות ניצחו במלחה שלוש פעמים באותה עונה. לא יודע אם אנחנו יותר טובים או לא, הדברים נזילים. קשה להתמודד עם היכולות של ירושלים".

בריאן רנדל, שסיפק ערב מוצלח נוסף עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר בסיום: "ידענו אחרי המשחק הקודם שהם יבואו וילחצו אותנו מוקדם, וזה מה שהם עשו. לקח לנו זמן להתאים את עצמנו לאגרסיביות שלהם. הנענו את הכדור טוב, שמרנו עליו טוב, וניצחנו. במשחק הבא הם יבואו להלחם אפילו יותר. הם במצב קשה, לא בגלל מחסור במאמץ, אבל המשחק הבא הוא קריטי. לא נוכל לשחק כמו היום, נצטרך לשמור על הכדור, אחרת הם ירוצו ויהיה לנו קשה. זו סדרה של חמישה משחקים וזה רחוק מלהיות גמור".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
40 דקות מהגמר. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"נלחמנו חזק לדעתי, אבל הם שיחקו טוב והגב שלנו צמוד לקיר, נצטרך לנצח בבית", הודה בראד גרינברג בסיום. "מלחמה היא דבר חשוב, וזה הצעד הראשון, אבל אנחנו צריכים להיות יותר יעילים בהתקפה, נצטרך לדעת לעצור אותם. בהפסדים שלנו נגדם העונה הם קולעים יותר מ-90 נקודות, ובניצחונות עליהם הם קולעים פחות מ-70. אם הם קולעים 85 קשה לנו מאוד איתם. צריך לנצח ביום שישי, ואז ליצור לחץ מסוים על חיפה".

"שיחקנו נהדר בעונה הסדירה, נהדר ביורוקאפ, והיכולת שלנו לא אותו דבר כפי שהיתה היה לפני כן", הוסיף המאמן המפסיד. "יש כמה סיבות, אבל זאת המציאות, חסר לנו שחקן ויש לנו פצועים ואנחנו פחות טובים ממה שהיינו בתחילת העונה. איבדנו עומק בפציעה של פרחוסקי, הוא שחקן גדול וחיפה קבוצה גדולה וחזקה. ג'וש שיחק 36.5 דקות והוא הורג את עצמו שם, קשה לשחק מול שחקנים גדולים כאלה. זה מה שיש, נצטרך לדעת איך לצאת מזה".

ג'וש דאנקן, נקודת האור היחידה של ירושלים עם 22 נקודות ו-16 ריבאונדים, הוסיף: "אנחנו לא משחקים טוב כמו בעונה הרגילה, לא היינו מספיק ממושמעים במשחק הראשון. עשינו התאמות שיחקנו קשוח יותר ונלחמנו היום די טוב - היו לנו עליות וירידות, אבל נלחמנו. צריכים לתת לחיפה קרדיט, הם קבוצה טובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו לא משחקים טוב כמו בעונה הרגילה". דאנקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully