וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה ליבר יוכל להתמודד בבחירות לאיגוד הכדורסל

26.5.2014 / 18:31

בית הדין העליון הפך את החלטת ראשי האיגוד ויאפשר ליו"ר ברק נתניה לשעבר לרוץ. סופית: בוטלה השעייתו של ירון זריף

צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
צביקה ליבר/מגד גוזני

טוויסט בעלילה: בית הדין העליון של איגוד הכדורסל קבע שצביקה ליבר יוכל להתמודד בבחירות שיתקיימו השבוע. רק לפני מספר ימים הוחלט באיגוד כי ליבר לא יוכל לרוץ לבחירות, איך בית הדיון העליון הפך את ההחלטה והחליט להתיר זאת.

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה ביום שלישי שעבר והחליטה לקבל את חוות דעתו של היועץ המשפטי של האיגוד ביחס לקריטריונים לתקופת צינון הראויה לחבר הנהלה המעוניין להיבחר לתפקיד יו"ר האיגוד, שקיים אצלו חשש לניגוד עניינים אחרי ששימש בתפקידים כאלו ואחרים. המשמעות הייתה שצביקה ליבר, ששימש עד לאחרונה כיו"ר ברק נתניה, לא יוכל להשתתף בבחירות הקרובות. כמו כן אישרה ההנהלה את ההחלטה שהבחירות ייערכו בעוד שבוע וחצי, 29-30 למאי. המועמדים האחרים שהוצגו הם חבר סיעת מכבי מיקי זוהר, חבר סיעת הפועל, עמירם הלוי וחבר סיעת אס"א, אילן קובלסקי.

כמו כן, ביטל בית הדין את ההשעיה של השופט ירון זריף. על פי הודעת האיגוד, "בית הדין המליץ לאפשר לו לשפוט משחק אחד עד תום העונה כדי לסיים את הקריירה באופן מכובד". זריף הושעה בעקבות תקרית חמורה בה היה מעורב, ובמהלכה אמר כי "הייתי שם לכל אחד מהם כדור בראש" בהתייחס לאוהדים של הפועל חולון, שעה שאלה התגודדו סביבו וקיללו אותו. לאחר מכן הטיח זריף ביקורת קשה על איגוד השופטים שלא תמך בו לאחר התפוצצות הפרשה. זריף תכנן ממילא לפרוש בתום העונה משיפוט.

ירון זריף שופט כדורסל. אדריאן הרבשטיין
ירון זריף/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully