וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס האריך חוזה בליברפול עד 2018

סגנית אלופת אנגליה הביעה אמון במאמנה, שחתם לארבע שנים נוספות: "זכות וכבוד עבורי להמשיך במועדון הגדול הזה"

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס. Laurence Griffiths, GettyImages
יש המשכיות. ברנדן רוג'רס/GettyImages, Laurence Griffiths

ליברפול אמנם לא זכתה באליפות, אבל העונה המוצלחת שלה והקבוצה המרשימה שבנה ברנדן רוג'רס, זיכו את המאמן בחוזה משודרג עד 2018. רוג'רס הצפון אירי, שהגיע מסוונסי לליברפול ב-2012, קיבל ארבע שנים נוספות ובעונה הבאה ינסה להצליח עם האדומים בליגת האלופות ואולי להביא גם אליפות ראשונה מאז 1990.

"זו זכות וכבוד עבורי לקבל את ההזדמנות להאריך את שהותי במועדון הגדול הזה", אמר רוג'רס. "אני שמח מאוד להמשיך לבנות על היסודות שהצבנו בשנתיים האחרונות, ולהתקדם לשלב הבא שאני מאמין שיהיה מרגש, מאתגר ומתגמל. אני רוצה להודות לשחקנים ולצוות שלי, שהיו נפלאים עבורי מיום הגעתי למועדון הגדול הזה. אני מודה לבעלים ולהנהלה שתמכו בי וחולקים את אותה השקפה לגבי ההתקדמות שלנו על המגרש. לסיום, אני רוצה להודות לאוהדים שהם הלב של כל מה שאנחנו עושים כאן. אני גאה להוביל את הקבוצה הזו מדי יום ומודה לקהל על התמיכה, בתקווה שיחד נביא שוב הצלחות לליברפול".

הבעלים ג'ון הנרי פרסם הודעה רשמית: "אנחנו מאושרים שיש לנו דמות כה מוכשרת שמובילה אותנו מבחינה מקצועית ובה אנחנו שמים את מבטחנו. ברנדן הוא הלב של מה שאנחנו, כבעלים, מנסים להשיג על המגרש. העונה הזו גרמה לכולם להאמין שאנחנו יכולים להביא הצלחה לליברפול וכולנו מחויבים לעבוד יחד כדי להשיג את זה. השחקנים והאוהדים הבהירו עד כמה חשוב ברנדן להצלחה שלנו ולכן ההתחייבות שלו אלינו לטווח ארוך היא דחיפה גדולה לכולם".

רוג'רס, 41, החל את קריירת האימון שלו בווטפורד ב-2008, ולאחר מכן עבד גם ברדינג. את שמו החל לבנות כמאמן סוונסי, אותה הוליך לפרמיירליג. אחרי שנתיים עם הוולשים, רוג'רס התקדם לליברפול, הצעיד אותה העונה למאבק האליפות, סיים כסגן ונבחר למאמן העונה (הראשון של הקבוצה ב-20 השנים האחרונות) אחרי שהמייטי רדז כבשו 101 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully