וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "נזדקק לשחק בצורה הכי אינטליגנטית"

26.5.2014 / 17:01

מאמן ירושלים דרוך לקראת משחק מספר 2 (20:45, ערוץ 1), בו ינסו האדומים להשוות את הסדרה. בריאן רנדל בספק אצל חיפה

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
יודע שחייבים לשנות פאזה. גרינברג/יוסי ציפקיס

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לעונת 2013/14 יימשכו מחר (שלישי) במשחק השני בסדרה בין מכבי חיפה להפועל ירושלים ברוממה (0:1 לחיפה, 20:45, ערוץ 1). הקבוצה של דני פרנקו, שהממה את ירושלים במלחה במשחק הראשון בהצגה מרשימה, מגיעה למשחק במומנטום נהדר, ותקווה לעשות צעד נוסף לעבר משחקי הגמר, בפעם השנייה ברציפות. בצוות המקצועי של האלופה מנסים בימים האחרונים להביא את השחקנים ברמת המוכנות המקצועית והמנטאלית הטובה ביותר למשחק השני, בידיעה שירושלים לא תרשום משחק חלש נוסף. בהנהלת הקבוצה מאמינים כי רוממה יהיה קרוב לתפוסה מלאה במשחק. בריאן רנדל חש ברע באימון אמש ובספק למשחק. עידו קוז'יקרו ובן רייס היו חולים במהלך השבוע, אך צפויים למשחק.

שחקנה לשעבר של חיפה ושחקן דאלאס מאבריקס מה-NBA, גל מקל, יגיע לרוממה ולפני המשחק יתקיים טקס לכבודו.

"המשחק הראשון בסדרה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אמר דני פרנקו לקראת ההתמודדות,. אנחנו מכבדים את הפועל ירושלים ויודעים שצפוי לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה שכבר ניצחה ברוממה העונה. אף נקודה מההפרש שהשגנו במשחק הראשון לא תיזקף לזכותנו מחר. נצטרך לעבוד קשה, להזיע ולהילחם על כל פוזשן וכל נקודה".

אכזבה גדולה הייתה בהפועל ירושלים במשחק הראשון בחצי הגמר. בקבוצה ציינו את הרכות של השחקנים לאורך כל ההתמודדות, כשחיפה שלטה מהרגע הראשון. בירושלים ניסו להסביר לשחקנים כי כל מה שהם צריכים לעשות כדי לחזור לסדרה הוא לנצח ברוממה, אולם שבו הם כבר ניצחו העונה, אך כדי לעשות זאת הם יצטרכו לבצע מספר התאמות. בקבוצה מקווים שליאור אליהו, שקלע רק 2 נקודות במשחק הראשון, יחזור לעצמו, בייחוד כשארטיום פרחוסקי שעבר ניתוח בכף היד במהלך השבוע האחרון גמר את העונה והאדומים חסרים מאוד בקו הקדמי.

"אנחנו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים מהרגע הראשון", אמר מאמן ירושלים בראד גרינברג. "אסור לתת לפציעות להשפיע עלינו ועל רמת האגרסיביות שלנו. כדי להשוות את הסדרה בחוץ, בסגל חסר, נצטרך לתת את המשחק האינטליגנטי והממושמע ביותר שלנו העונה. אין כאן מקום לטעויות ואנחנו מבינים את זה".

מורן רוט שחקן מכבי חיפה מול ליאור אליהו הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
חייב להתעורר. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס

המספר הנוסף

2 - נקודות קלע ליאור אליהו במשחק הראשון בחצי הגמר, הכי מעט שהוא קלע מאז המחזור ה-18 בעונה שעברה.

6 - ניצחונות בית רצופים למכבי חיפה מאז סיום העונה הסדירה.

107 - הנקודות שקלעה חיפה בניצחון במלחה היו הכי הרבה שקלעה קבוצה כלשהי בליגה העונה.

יעמוד למבחן: ליאור אליהו. השחקן שהובא כדי לחזק את האדומים לא תפקד במשחק הראשון בחצי הגמר, ובלעדיו לירושלים יהיה קשה מאוד לנצח ברוממה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully