וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע לעדן בן בסט 500 אלף יורו לעונה

26.5.2014 / 15:27

במועדון עושים מאמץ גדול לשים יד על החלוץ שמבוקש גם במכבי חיפה, וג'ורדי קוריף מוכן להעניק לו חוזה דומה לזה שקיבל זהבי לאחרונה, בתנאי שבן בסט יצליח להשתחרר בהשאלה מטולוז ללא תמורה

עורך וידאו: ליאור נאור

במכבי תל אביב החליטו לעשות מאמץ גדול כדי לשים את היד על עדן בן בסט או תומר חמד. ג'ורדי קרויף להוט להביא את אחד משני הליגיונרים למכבי והוא משוכנע שהם יהיו סיפור הצלחה כמו במקרה של ערן זהבי. בעוד שחמד ביקש עוד שבועיים כדי לסיים את העונה בספרד לפני שיתחיל לבחון את ההצעות שיש לו, בן בסט כבר החל לשמוע מה מוכנים להציע לו, אם כי גם הוא עדיין לא החליט שהוא חוזר לישראל. מכבי חיפה רוצה את בן בסט, אבל מכבי תל אביב מוכנה לשלם יותר.

גורם המעורה בפרטים סיפר היום (שני) לוואלה! ספורט שמכבי תל אביב מוכנה להעניק לבן בסט חוזה דומה לזה שקיבל לאחרונה זהבי. מדובר בכחצי מיליון יורו נטו לעונה וזאת אם בן בסט יצליח להשתחרר בהשאלה מטולוז ללא תמורה. בן בסט לא צפוי להמשיך בטולוז על אף ההערכה הגדולה שיש כלפיו מצד נשיא המועדון. האופציה הראשונה מבחינתו היא לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בצרפת, אבל החוזה במכבי תל אביב עדיין מאוד קורץ.

חמד, שיסיים חוזה ויהפוך חופשי, מחזיק באזרחות אירופית ולכן הוא משוכנע כי ימצא קבוצה אחרת בספרד או במדינה מערב אירופית אחרת. במכבי תל אביב מספרים שקרויף משוחח איתו כבר זמן ממושך, אבל הוא הבין שרק בעוד כשבועיים ניתן יהיה להעלות הילוך וזאת בתנאי שחמד יחליט כי הוא מוכן לחזור לישראל.

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
יקבל כמו זהבי? בן בסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully