וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן בר-און מונה למאמן הפועל פתח תקוה

26.5.2014 / 9:26

קודם מקבוצת הנוער ויעבוד לצד גיא רוזנצווייג, שמונה למנהל המקצועי. בר-און: "מאמין ביצירת מחויבות של שחקנים לקבוצה"

עידן בר-און, מאמן הפועל פתח תקוה. צלם: אבי דולמן, החוג הכחול,
אתגר גדול. עידן בר-און/צלם: אבי דולמן, החוג הכחול

הפועל פתח תקווה מינתה היום (שני) את מאמן קבוצת הנוער של המועדון, עידן בר-און, למאמן קבוצת הבוגרים לעונת 2014-15. בקבוצה הוחלט להודיע על מינוי מוקדם כדי לאפשר למאמן להתחיל מידית בהכנות לעונה הבאה. בנוסף, גיא רוזנצווייג, מונה למנהל המקצועי ויחזיק תחת שרביט אחד את הניהול המקצועי של הקבוצה הבוגרת ושל קבוצת הנוער, זאת במסגרת החלטה חדשה שהתקבלה במועדון לפיה קבוצת הנוער וקבוצת הבוגרים ינוהלו כיחידה אחת מאוחדת.

בר-און שימש כמאמן במחלקת הנוער של הפועל נצרת עלית במשך ארבע שנים. בעונה שעברה הצטרף להפועל פתח תקוה. הוא אמר: "אני מאוד שמח להמשיך ולהיות חלק מהמועדון המדהים הזה. אני מאוד מאמין ביצירת מחויבות של שחקנים לקבוצה וזה גם המפתח שלי להצלחה".

במועדון אמרו: "אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין עידן לגיא יניב פירות עבור המועדון בהמשך הדרך. מדובר בשני אנשים שמחוברים מאוד להפועל פתח תקוה ומוכנים לתת מעצמם רבות לטובת ההצלחה שלה בעונה הקרובה. עידן אמנם לא אימן קבוצה בוגרת בליגת העל, אך לאחר שעקבנו אחריו בשנה האחרונה אנחנו מאמינים כי יש לו את הכישורים והרוח הנכונה להצעיד אותנו בעונה הקרובה. המנהל המקצועי, גיא רוזנצוויג, שהוא אחד משלנו וגדל והתחנך על הערכים והמסורת של הפועל פתח תקוה".

דורון בן דקון.
עובד על בניית הקבוצה לעונה הבאה. בן דקון

הבעלים, דורון בן דקון, פנה במכתב לאוהדים ובין היתר הסביר: "קבוצת הנוער תחובר לחטיבה אחת עם קבוצת הבוגרים והיא תתנהל כמשק אחד! מעל המשק המאוחד יפקח מנהל מקצועי. המטרה כמובן תהיה קידום של שחקני נוער ובית לקבוצה הבוגרת, הקניית ערכי ספורט משותפים לשחקני מחלקת הנוער שיקבלו השראה משחקני הקבוצה הבוגרת וכן מעקב צמוד של צוות הקבוצה הבוגרת אחר קבוצת הנוער שאמורה להוות את פני העתיד של המועדון.

"אנחנו עובדים כעת על בניית הקבוצה לעונה הבאה, יותר נכון אנחנו עובדים על גיוס כספים לעונה הבאה ואני רוצה שכל אחד ואחד מכם יהיה שותף בעשייה הזו. אני אומר לכם קבל על ועדה, אני לא יכול לממן את המועדון בעצמי!! הגעתי על מנת להציל אותו ברגע של משבר ועכשיו כולנו ביחד צריכים להילחם על קיומו, אין דרך אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully