וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תרכוש קשר סרבי מצסק"א סופיה?

25.5.2014 / 16:55

בתקשורת הבולגרית מאשרים את המעקב של הירוקים אחר איבן מרקוביץ', זאת לאחר שאחד מעוזריו של סטנוייביץ' כבר צפה בו

אלכסנדר סטנוייביץ' בסיור עם נשיא המועדון, יעקב שחר, בכפר גלים ובסמי עופר (צילום: אתר רשמי מכבי חיפה - ראובן כהן). מכבי חיפה
ממשיכים לחפש שחקנים. שחר וסטנוייביץ'/מכבי חיפה

מכבי חיפה שוקלת לרכוש את הקשר הסרבי של צסק"א סופיה, איבן מרקוביץ'. על פי התקשורת הבולגרית, השחקן שעל המעקב אחריו פורסם בוואלה! ספורט, נמצא חזק על הכוונת של הירוקים. מרקוביץ' בן ה-20 שיחק בעבר בקבוצת הנוער של פרטיזן בלגרד ומוכר היטב למאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. כזכור, לפני שבוע וחצי פרסמנו שעוזרו של סטנוייביץ' שוהה בבולגריה על מנת לעקוב בין היתר אחר הקשר הצעיר, כשבנוסף הוא צפה בעוד שלושה שחקנים – השוער ולדיסלב סטויאנוב (26) שהיה שייך בעבר לשריף טירספול, הקשר סבטוסלב דיאקוב (29) ששיחק בעבר בלוקומוטיב סופיה והקשר הברזילאי מרסליניו (29) שהגיע לפני שלוש שנים מברגנטינו הברזילאית. על פי הדיווח, חיפה לא מתכוונת להגיש הצעה מיידית לרכישתו, אבל תעקוב אחרי משחקי צסק"א שתשחק בקיץ במוקדמות הליגה האירופית. גם קבוצות מאיטליה וגרמניה עוקבות אחר השחקן.

כפי שפורסם מוקדם יותר, סטנוייביץ' ממשיך לעבוד בגזרת הרכש, כשהחליט לזמן את מוחמד כליבאת לפתיחת האימונים ולוחץ לשחרר את ניקולה דרינצ'יץ' שכבר סיכם בקבוצה מפרטיזן בלגרד. במועדון מקווים שהשוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' יגיע, אבל גם מילאן לוקאץ' של פרטיזן בלגרד עדיין בתמונה. אם חיפה לא תצליח להחתים אחד מהשניים בימים הקרובים, היא תלך על אריאל הרוש. אלי טביב מוכן למכור את השחקן במחיר נמוך משמעותית מתג המחיר שלו שעומד על 1.2 מיליון יורו. כזכור, בחיפה כבר גיששו אצל השחקן עוד לפני הגעתו של סטנוייביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully