וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב העלית: נבחרת הנוער הביסה 0:4 את קפריסין

ניצחון מרשים לנבחרת של אלי אוחנה בקמפיין שהמנצחת בו תעפיל ליורו. שון וייסמן, מיכאל אוחנה (צמד) ודרור שגיא כבשו

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. מגד גוזני
קרוב לאליפות אירופה. אלי אוחנה/מגד גוזני

נבחרת הנוער עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לקראת העפלה לאליפות אירופה בהונגריה אחרי שפתחה את שלב העלית עם ניצחון 0:4 חלק על נבחרתה המקבילה של קפריסין.

כזכור, הנבחרת של אוחנה עלתה לשלב העלית לאחר שהעפילה מהבית המוקדם בו התמודדה בחודש אוקטובר עם דנמרק, איטליה וליכטנשטיין והיא מתמודדת בבית של ארבע נבחרות שהמנצחת בו תעפיל לאליפות אירופה שתיפתח בסוף חודש יוני בהונגריה.

מיכאל אוחנה שחקן נבחרת הנוער של ישראל. מגד גוזני
צמד חשוב מאוד. מיכאל אוחנה/מגד גוזני

קפריסין החזיקה מעמד 36 דקות עד ששון וייסמן העלה את ישראל ליתרון ראשון. חלוצה הצעיר של מכבי חיפה קיבל כדור מרמזי ספורי שחקנה של הפועל תל אביב וכבש. מיכאל אוחנה, חלוצה של אשדוד, שפתח בחוד לצידו של וייסמן, הכפיל את היתרון בדקה ה-73 וארבע דקות לפני הסיום השלים צמד אישי וקבע 0:3 מרשים. עמוק בתוספת הזמן בישל דור חוגי לדרור שגיא מהפועל רעננה את השער הרביעי שקבע 0:4 גדול ומרשים בסיום.

במשחק המקביל בבית הזה שנערך לאחר המשחק של ישראל הפתיעה גיאורגיה את שוויץ עם ניצחון 0:2, תוצאה שהשאירה את ישראל במקום הראשון והגדילה את סיכוייה להעפיל ליורו. ביום שלישי הנבחרת של אוחנה תפגוש את שוויץ המארחת והיא תסיים את הקמפיין עם משחק מול גיאורגיה ביום שישי בקרב שעשוי להכריע את זהות העולה ליורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully