וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו מחוץ לסגל של מכבי תל אביב באילת

26.5.2014 / 9:25

הסנטר סובל מהקאות, אינגלס ירשם במקומו. שחקניו של דיוויד בלאט ינסו לעלות ל-0:2 בסדרת חצי הגמר (19:35, ספורט 5)

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. קובי אליהו
הצהובים עדיין מנסים לנחות לקרקע. רייס/קובי אליהו

חצאי גמר פלייאוף ליגת העל לעונת 2013/14 יימשכו הערב עם משחק בו תארח הפועל אילת את מכבי תל אביב (19:35, ספורט 5, 0:1 לצהובים בסדרה). הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק לאחר שהחזיקה מעמד במשך מחצית אחת נגד מכבי בנוקיה, אולם אז הפערים האיכותיים בין הקבוצות בלטו, אילת לא הצליחה לייצר משחק התקפה ראוי במהלך הרבע השלישי ונתנה לצהובים לברוח להפרש שגמר את המשחק. באילת מאמינים שבעזרת הדחיפה של הקהל הביתי, שאמור למלא את היכל בגין מחר והתאמות שיבצעו לקראת המשחק השני, יוכלו לאזן את יחסי הכוחות ולהשוות את הסדרה.

הניצחון של הצהובים במשחק הראשון בסדרה היה בעיקר ניצחון של אופי. הקבוצה של דיוויד בלאט לא התכוננה בצורה האופטימלית לאילת, בעיקר בשל החגיגות של הזכייה ביורוליג, אך ידעה במהלך המחצית השנייה להציג יכולת מצוינת ולשייט לניצחון חשוב. במכבי מעריכים מאוד את היריבה שממול, ויודעים שהיכולת שהציגו במהלך המחצית הראשונה ביד אליהו, ככל הנראה שלא תספיק כדי להשאר במצב טוב במשחק השני. הקבוצה יצאה לאילת כבר אתמול, ותחזור לתל אביב מיד לאחר המשחק. סופוקליס שחורציאניטיס סובל מהקאות והוא לא ישחק. הצהובים פנו לאילת בבקשה לרשום את ג'ו אינגלס במקומו, וזו אישרה להם. אנדראה ז'יזיץ' יחזור לסגל.

דיוויד בלאט: "זה פלייאוף, זה חצי גמר, אילת קבוצה מצוינת ואנחנו נוסעים למשחק חוץ לא קל, נצטרך להיות יותר מפוקסים. החלטנו שלא לרשום את אינגלס כי סופו היה חולה היום ולא התאמן ופשוט חשבנו לנכון שצריך במקרה שנצטרך עוד ביג מן, העדפנו להלביש את ז'יז'יץ'. זה לא היה בתוכניות".

לגבי עתידו של אלכס טיוס בנבחרת ישראל אמר בלאט: "זה בין אלכס לבין הנבחרת לבין מכבי כמובן. אם אני לא טועה אלכס היה בשני קמפיינים ברציפות ועם מי שצריך לדבר הוא ידבר ונראה מה ייצא מזה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
הביתיות תביא שוויון? קטש וחנוכי/ברני ארדוב

המספר הנוסף

13 - ניצחונות בית לאילת העונה ב-17 משחקים, המאזן השני בטיבו בליגה אחרי מכבי תל אביב, שעומדת על 16 ניצחונות מ-17 משחקים.

20 - זריקות מהשדה לקח טריקו וויט בשני משחקי הפלייאוף האחרונים של אילת, וקלע רק 4 מהן.

23 - נקודות המדד שהשיג סופוקליס שחורציאניטיס במשחק ביום חמישי היו הנתון הטוב ביותר שלו מאז המחזור השלישי בעונת 2011/12.

יעמוד למבחן: טריקו וויט. הגארד של אילת היה מצוין לאורך רוב הסדרה נגד הפועל תל אביב, והעניק לקבוצה תוספת כוח חשובה. אם הדרומיים רוצים להפתיע את מכבי, היא תצטרך אותו בכושר טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כדורסל בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully