וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לא צפוי להמשיך כמאמן הפועל תל אביב

שני הצדדים מעוניינים להפסיק את ההתקשורת, אך חוששים לצאת בהצהרות. פגישה מכרעת עם רמון תתקיים ביום ב'. דומב יאמן?

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
אף אחד לא רוצה לשלם לצד השני פיצויים. בן שמעון/יוסי ציפקיס

רן בן שמעון צפוי לעזוב השבוע את הפועל תל אביב ובמקומו אמור להתמנות אסי דומב עוזרו. למרות שיחות שנמשכו שבועות ארוכים, נראה ששני הצדדים לא מעוניינים בהמשך ההתקשרות, אך חוששים לצאת בהצהרות מכיוון שאחת כזו תביא לדרישת פיצויים מהצד השני. מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב, חיים רמון, צפוי להיפגש עם בן שמעון מחר (שני) כשזה ישוב מחופשתו באילת. מבחינת המועדון, לפחות באופן רשמי, אם בן שמעון יסכים לקיצוץ של 40 אחוז משכרו ויסכים להרוויח בעונה הבאה כ-140 אלף דולר הוא יישאר המאמן. עם זאת, בקבוצה שבעים מהתנהלותו של המאמן שבשבועות האחרונים הרגיז לא מעט אנשים וכרגע אין איש בקבוצה שלוחץ להשאיר את בן שמעון כמאמן בעונה הבאה. כמו כן, בהפועל תל אביב מודעים טוב מאוד לעובדה שאם יצהירו שהם לא מעוניינים בבן שמעון לעונה הבאה, הקבוצה תצטרך לשלם פיצויים על התרת חוזה בגובה של חצי מיליון שקל ולכן אף גורם רשמי לא מוכן להתבטא בנושא לציטוט.

הרצון להיפרד מגיע גם מבן שמעון עצמו. לטענת מקרוביו, הפועל דורשת ממנו לקצץ כ-50 אחוז ואף יותר. סכום שאותו המאמן לא מעוניין לקצץ. יתרה מזאת, נראה כרגע שהוא לא מעוניין להישאר בקבוצה באווירה שנוצרה סביבו. בנוסף, העובדה שסגל הפועל תל אביב בעונה הבאה יהיה בתקציב נמוך וההנהלה לא תוכל להעמיד שחקנים בכירים שאיתם יתמודד על האליפות, עוד יותר מרחיקה את המאמן מהישארות. כמו המועדון, גם בן שמעון לא מעוניין להצהיר שהוא רוצה לעזוב כי אם יעשה זאת הוא יודע שייאלץ לשלם למועדון כ-50 אלף יורו פיצוי על התרת החוזה עליו הוא חתום לעונה הבאה מול האדומים.

כרגע ההערכה במועדון שעוזר המאמן אסי דומב יהיה המאמן הבא של האדומים. בהנהלה מחפשים מאמן צעיר ובעלויות נמוכות ודומב שנמצא גם ככה בקשרים טובים עם ראשי המועדון עונה לדרישות אלה. עם זאת, יש לא מעטים בקבוצה שחוששים לתת את התפקיד לדומב חסר הניסיון ולכן לא מן הנמנע שייבדקו אופציות נוספות כמו אלי "השריף" כהן שמוכן להגיע ולאמן בסכומים נמוכים. עוד אופציה שעלתה בהפועל תל אביב היא מינוי מנהל מקצועי שיהיה מעל של דומב, אך התקציב של הפועל הוא זה שייקבע מהלך שכזה. כידוע, המועדון נמצא בקשיים כלכליים וכרגע יהיה קשה למצוא כסף נוסף שיממן הבאת מנג'ר.

עוזר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. קובי אליהו
לבד או עם מנג'ר מעליו? דומב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully