וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לאלכס שטילוב באליפות אירופה בהתעמלות

עוד הישג מצוין למתעמל הישראלי הבכיר, שאומנם לא הצליח לשחזר את מדליית הזהב בה זכה בתרגיל הקרקע באליפות הקודמת, אולם סיים עם 15.400 וחלק את המקום השלישי בסופיה עם דניאל פורביס הבריטי. מדבדב סיים שישי בגמר בשולחן הקפיצות

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. רויטרס
מדלייה חמישית באליפויות אירופה. שטילוב/רויטרס

שנה לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בהתעמלות, הצליח היום (ראשון) המתעמל הישראלי הבכיר אלכס שטילוב לעלות פעם נוספת על הפודיום. הפעם, שטילוב הסתפק אומנם במדליית הארד בתרגיל הקרקע בתחרות שנערכה בסופיה, בירת בולגריה, אולם עדיין מדובר בהישג נהדר ושטילוב ממשיך לבסס את מעמדו כאחד ממתעמלי הקרקע הבכירים באירופה.

שטילוב סיים את התחרות עם ציון של 15.400 בתרגיל הקרקע שלו. לאחר מכן, הוא נאלץ לצפות במספר מתעמלים נוספים שניסו לעקוף אותו והמתח היה גדול. בסופו של דבר, המתעמל האחרון בגמר, דניאל פורביס הבריטי, סיים עם ציון זהה לשלו, 15.400 והשניים חלקו את המקום השלישי ואת מדליית הארד. במקום הראשון זכה דניס אבליאזין הרוסי עם ציון 15.700 ובמקום השני, היווני אלפתריוס קוסמידיס, שסיים עם 15.533.

עבור שטילוב מדובר במדלייה חמישית בקריירה בתרגילי הקרקע של אליפויות אירופה. הוא זכה בארד ב-2009, בכסף ב-2011, בארד ב-2012, בזהב בשנה שעברה וכאמור, בארד גם הפעם. באליפויות העולם יש לו שתי מדליות ארד, מלונדון 2009 ומטוקיו 2011. על זכייתו יקבל אלכס שטילוב מענק מיוחד של 25 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנו סרגיי וייסבורג יקבל מחצית מהסכום.

שטילוב אמר לערוץ הספורט: "התחרות הייתה מאוד קשה. כל המתעמלים עשו תרגילים מעולים, כמעט ללא שגיאות. היה קשה לנצח והיום אני מבין שלא יכולתי להיות ראשון כי אבלאזין היה מטורף ועשה תרגיל מעולה. מזמן לא ראיתי גמר כזה. אני אמשיך לעבוד ואעלה דרגת קושי.

אני יכול לעלות דרגת קושי, אין לי בעיה. צריך לעבוד על האלמנטים. השנה הייתי פשוט פצוע ולא יכולתי לקפוץ תקופה ארוכה בגלל המרפק. עשיתי מה שיכולתי עד לאליפות אירופה הזו ואני שמח שזכיתי כאן במדלייה".

אנדריי מדבדב סיים שישי בגמר שולחן הקפיצות. מדבדב, שעלה לגמר מהמקום החמישי, השיג 14.933 בקפיצה הראשונה ו-14.533 בשניי וסיים עם 14.733 בסך הכול. אבליאזין ניצח גם כאן, עם 15.150.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully