וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון גדול לנשים על צרפת

השחקניות של אריה זלינגר הביסו את צרפת 0:3 ושמרו על סיכוי במוק' אליפות אירופה: "נפתח חלון הזדמנויות חדש"

שחקניות נבחרת הכדורעף. צילום: איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
שחקניות נבחרת הכדורעף/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איגוד הכדורעף

נבחרת הנשים בכדורעף התאוששה הערב (שבת) מההפסד להונגריה עם ניצחון מרשים 0:3 (23:25, 15:25, 24:26) על נבחרת צרפת, המארחת של הטורניר הראשון בשלב השני במוקדמות אליפות אירופה 2015. מדובר בניצחון ראשון לנבחרת ישראל, שהופך את בית 5 לצמוד ומעניין.

"היה משחק קבוצתי מדהים וברמה גבוהה שהביא לנו את הניצחון וכעת נפתח לנו חלון הזדמנויות חדש ואני מקווה שנדע לנצל את ההזדמנות שקיבלנו", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן אריה זלינגר שהיה מעודד במיוחד לאחר ההפסד אתמול להונגריה. "אתמול לא שיחקנו את הכי טוב שאנחנו מסוגלים והיום התקרבנו לרמת היכולת שלנו. להפסיד זה תמיד פספוס אבל נראה לי שנוכל לתקן את המצב, אני אופטימי. הקבוצה גילתה היום נחישות ורצון לנצח".

את הנבחרת הובילה עם 17 נק' אניה ויליקי, מורן צור 12, טלי ארטמנקו 9, אניטה גליק 5, גלית דבש 4, שני פחם 2. ליברו: נסטיה צ'בוטרוב, שותפו: ג'יזלה רודריגז, סופי סטאריקוב ורון פונטי.

מחר (ראשון, 16:00) תנעל נבחרת ישראל את הטורניר הראשון במפגש עם נבחרת שבדיה, שמדורגת 110 בעולם ועל הנייר היא הנבחרת החלשה בבית. השבדיות יפגשו הערב את ההונגריות. הטורניר השני בשלב השני במוקדמות יתקיים בסוף השבוע הבא במכון ווינגייט והנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית לאחר שני הטורנירים הקרובים, תעלה ישירות לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בשנה הבאה. הנבחרת שתסיים במקום השני תתמודד בפלייאוף (בית וחוץ) על מקום בטורניר הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully