וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: בן דקון יהיה הבעלים היחידי

24.5.2014 / 19:33

הבעלים נפגש עם סוכן השחקנים דן לובנסקי והציע לו להיכנס כבעלים שותף אך זה סירב. המשמעות: עידן בר און יאמן

דורון בן דקון.
ייאלץ לקחת הכל על עצמו. בן דקון

בעלי הפועל פתח תקוה, דורון בן דקון, ישמש כבעלים היחידי של המועדון, זאת לאחר שסוכן השחקנים היהודי בלגי, דן לובנסקי, סירב הערב (שבת) להיכנס כבעלים שותף במועדון. לובנסקי הודיע כי אחרי בדיקות שערך במאזנים הכספיים של המועדון, הוא לא יוכל להיכנס כשותף פעיל על כל המשתמע מכך. היו"ר יוסי נשרי שגם היה שותף לפגישה אמר אחריה: "אנחנו ממשיכים הלאה על פי התכניות שלנו ואנחנו מבטיחים שנקים בהפועל פתח תקווה מועדון מסודר ומאורגן".

בן דקון דרש כחלק מתנאי הכניסה העברה מיידית של מיליון שקלים למועדון, חלוקה של תשלום הערבות שיועבר לבקרה התקציבית (1.4 מיליון ש"ח), ובנוסף חלוקה שווה על כל הוצאה שתהיה בתקציב בעונה הקרובה.

לאחר סירובו של לובנסקי, נראה כי בן דקון יבחר בעידן בר און כמאמן ובגיא רוזנצוויג כמנהל מקצועי. בר און אימן את הנוער של הפועל פתח תקוה בעונה שעברה והוביל אותה לעלייה חזרה לליגה הראשונה אחרי ארבע שנים. רוזנצוויג הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער וצפוי לעבור לעבוד בבוגרים באותו התפקיד. רוזנצוויג היה זה שהביא את בר און לפני שנה לפתח תקווה.

הבעלים צפוי לבנות את הקבוצה בעיקר על שחקנים צעירים אם אכן יהיה הבעלים הבלעדיים, עם מעט ותיקים. דור כוכב שהושאל בעונה החולפת ממכבי חיפה להפועל עפולה, מבוקש בפתח תקוה. כוכב בישל את מרבית השערים של שחר הירש וגם החלוץ שחתם במכבי חיפה, מבוקש מאוד בקבוצה אם הירוקים יסכימו להשאילו. אם חיפה תסרב לשחרר את הירש, פתח תקוה תשאף לשאול את שובל גוזלן הצעיר שעשוי לצאת מחיפה לעונת השתפשפות בקבוצה אחרת. בגזרת הוותיקים רוצים במועדון את קאלה דרשלר כשוער הראשון, אך מתקיימים מגעים עם שוער סרבי.

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
ישלב כוחות עם מי שבישל לו כל העונה שעברה? הירש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully