וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טבריה צפויה לארח בעונה הבאה באצטדיון גרין

יצחק סולומון

24.5.2014 / 12:30

הקבוצה שעשתה צעד גדול לעבר הלאומית מתכוננת לעלייה. המאמן מוריס אוזן: "ביקשתי מהשחקנים לחכות עם החגיגות"

מאמן עירוני טבריה מוריס אוזן עם יו"ר זוהר יצחק. יצחק סולומון,
ביום שלישי הם כנראה יחגגו עלייה. אוזן ויצחק/יצחק סולומון

הניצחון המשכנע אמש (שישי), 0:3 באצטדיון טדי על הפועל קטמון במפגש הראשון מבין שניים במסגרת משחקי המבחן על המקום בליגה הלאומית בעונה הבאה, קירב משמעותית את עירוני טבריה לחזרה לליגת המשנה ובקבוצה מתחילים כבר עכשיו לחשוב היכן ייארחו את משחקי הבית שלהם בעונה הבאה, בהנחה שהם אכן ישלימו את המלאכה ויעפילו בגומלין ללאומית על חשבון הקבוצה הירושלמית.

כרגע נראה כי טבריה תארח את משחקי הבית שלה בעונה הבאה באצטדיון גרין בנצרת עילית, בו התקיימו בעבר משחקי ליגת העל ומשחקי ליגה לאומית. האצטדיון הישן בטבריה אינו כשיר לאירוח משחקים בלאומית, היציעים הרעועים בו יכולים להכיל רק כאלף צופים וכר הדשא נמצא במצב רע מאוד. מלבד טבריה והפועל נצרת עילית, שאצטדיון גרין משמש כאצטדיונה הביתי, גם הפועל עפולה, שהעבודות במגרשה נמשכות, עשויה לפתוח את העונה הבאה באותו אצטדיון.

יו"ר טבריה, זוהר יצחק, אמר: "אנחנו סומכים על ראש העיר שלנו יוסי בן דוד, שאוהב את הקבוצה ומסייע רבות". אולם גם ליצחק ברור כי האפשרויות הכספיות של העירייה מוגבלות ביותר והזמן עד לפתיחת העונה הבאה קצר.

מאמן טבריה, מוריס אוזן, ביקש משחקניו לרדת לקרקע למרות הניצחון הגדול בטדי ועד להשלמת המשימה ביום שלישי הקרוב: "עלינו במערך התקפי, במטרה להכריע את המשחק. אני גאה בשחקנים על רוח הלחימה וההקרבה. הם מילאו הוראות טקטיות בצורה יוצאת מן הכלל. ביקשתי מהם להמתין עם החגיגות".

יצחק הוסיף: "כשהבאתי את מוריס, אנשים צחקו. שאלו מאיפה הבאתי את הילד הזה ואם אני רוצה לרדת ליגה. הוא הוכיח לי ולכולם שהוא מאמן מצוין. אני מאמין שתוך כמה שנים הוא יגיע לצמרת המאמנים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully