וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ללאומית: עירוני טבריה הביסה את קטמון

שחקניו של מוריס אוזן מחצו את הירושלמים בטדי בתוצאה 0:3 ועשו צעד גדול בדרך לליגת המשנה. הגומלין: שלישי ב-16:00

איתמר כהן שחקן הפועל ירושלים אחרי ההפסד מול הפועל קטמון. ברני ארדוב
הקטמונים התפרקו ברגע האמת/ברני ארדוב

עירוני טבריה בדרך לליגה הלאומית, אחרי שהביסה היום (שישי) את הפועל קטמון בתוצאה 0:3 בטדי במסגרת משחק המבחן הראשון מבין שניים. משחק הגומלין ייערך ביום שלישי בטבריה (16:00), ורק סנסציה תמנע מהקבוצה מליגה א' לעלות ליגה. שחקניו של מוריס אוזן היו טובים יותר מהירושלמים, השכיחו את העובדה שהם באו מליגה חובבנית, ותוך הצגת כדורגל התקפי ואגרסיבי, רשמו ניצחון גדול. קטמון, שהגיעה להתמודדות מהמקום ה-12 בליגה הלאומית, נראית בדרך הבטוחה לליגה א'. מאות אוהדי קטמון נדהמו לראות את קבוצתם מתפרקת ברגע האמת, ומשאירה לעצמה סיכוי נמוך לשרוד עוד עונה בליגת המשנה. בסיום המשחק חלק מאוהדי קטמון שרקו בוז לשחקניהם, ומחאו כפיים לשחקני טבריה.

אוהדי הפועל קטמון. ניב אהרונסון
לא ציפו לכזאת מפלה. אוהדי הפועל קטמון/ניב אהרונסון

הפתיחה הייתה שקולה, אבל טבריה ידעה להכות ראשונה ובדקה ה-31 לירון אלימלך העלה אותה ל-0:1. קטמון לחצה וניסתה להבקיע אבל חשפה את העורף שלה ובדקה ה-40 אריאל מתן לזמי ניצל זאת כדי להעלות את טבריה ל-0:2. במחצית השנייה קטמון נראתה אובדת עצות ושבלונית, ואילו טבריה המשיכה להיות תוססת. בדקה ה-81 קטמון נשארה בעשרה שחקנים לאחר שיהודה חוטה הכשיל מאחור את בן דוד, ולירן ליאני שלף לעברו את הכרטיס האדום. בדקה ה-85 טבריה פירקה את הקטמונים ועלתה ל-0:3 אחרי שער אדיר של לזמי, שקיבל כדור על סף הרחבה, עבר את אחד משחקני ההגנה של קטמון, הניף את רגל ימין ובעט כדור חד וחזק לפינה הקרובה. עשרות אוהדי טבריה ביציע חגגו, והקבוצה שלהם בדרך ללאומית.

מאמן עירוני טבריה מוריס אוזן: "זאת הייתה תצוגה יוצאת מן הכלל של השחקנים, הם חבורה של גברים שבאו ונתנו שלושה גולים בטדי, זה לא דבר של מה בכך, שאפו. כל השבוע אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לבוא ולנסות לנצח. שיחקנו התקפי, לא פחדנו לשחק בסגנון שבו שיחקנו כל העונה והכדורים נכנסו. אין לי מילים. יש לנו שני שחקנים מהירים בהתקפה והיום ראיתם את האיכויות שלהם. תכנית המשחק עבדה, אי אפשר לבקש יותר מזה. אני רוצה לצנן את ההתלהבות, אסור לנו לבוא שאננים ביום שלישי".

אריאל מתן לזמי, שכבש צמד לזכות טבריה: "העיקר שניצחנו, יש לנו עוד משחק בית, אנחנו ממש קרובים. האמנו שננצח, אנחנו קבוצה טובה, צעירה ומוכשרת. האמנו שננצח, אולי לא 0:3, אבל שכן ננצח".

שחקן עירוני טבריה, שלום עקיבא: "אני לא מלך, כואב לי על קטמון, אני אוהב את הקבוצה הזאת. אין לי מילים. שיחקתי פה, הקבוצה הזאת יקרה לי ויש לי הרבה חברים בה, לבי איתם, צריך להשלים את המשימה בבית. קשה לי לשמוח. אני מחובר לאוהדי קטמון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully