וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ערן זהבי האריך את חוזהו במכבי תל אביב בארבע עונות

23.5.2014 / 15:28

כוכב האלופה, שכבר סיכם לפני שבועיים, חתם רשמית על החוזה במסגרתו ישודרג שכרו ל-600 אלף יורו בעונה וסעיף השחרור שלו יגדל ל-1.7 מיליון יורו. קרויף לאחר הסיכום: "מאושרים שהוא נשאר, ערן הפך למנהיג שלנו"

one

בשעה טובה ומוצלחת, ערן זהבי חתם היום (שישי) רשמית על הארכת חוזהו במכבי תל אביב. כוכב האלופה כבר סיכם לפני שבועיים באמצעות נציגו, הסוכן רונן קצב, והיום התבצעה החתימה הפורמאלית. מלך השערים של ליגת העל חתם לארבע עונות, בהן שכרו ישודרג מ-360 אלף יורו ל-600 אלף יורו בעונה. כמו כן, בחוזהו ישנה אופציה לעונה נוספת, שתשאירו בקרית שלום עד 2019. גם סעיף השחרור של זהבי יגדל. הסעיף הנוכחי עמד על מיליון יורו, וכעת יעמוד על 1.7 מיליון יורו. סעיף השחרור יפעל מדי קיץ עד ה-10 ביולי.

הקשר המצטיין אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר הסיכום לפני שבועיים: "אני שמח על הארכת החוזה במכבי, מועדון בו אני מרגיש מאושר ושמח. זוהי רק תחילתה של הדרך. ברצוני להודות להנהלה, לשחקנים ולקהל על האמון והתמיכה ואני מקווה להגשים את כל המטרות העתידיות של מכבי תל אביב".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו מאושרים על הארכת חוזהו של ערן, שחקן שהפך למנהיג מאז שהצטרף למכבי תל אביב בינואר בשנה שעברה. אנו רואים בערן שחקן מרכזי אותו אנו שמחים להשאיר במועדון על מנת להמשיך ולחזק את מכבי תל אביב".

זהבי בן ה-26 הצטרף לצהובים בינואר שעבר תמורת כ-250 אלף יורו שעשו את דרכם לפאלרמו האיטלקית. הוא סייע לקבוצה לזכות באליפות והעונה מוליך אותה לזכייה בשנייה ברציפות. הוא כבש העונה 29 שערים והפך למלך השערים של ליגת העל, עם שלושער במחזור הסיום מול בני סכנין. בחצי העונה הקודמת שלו בקרית שלום, הבקיע שבעה שערים.

ערן זהבי חותם על חוזה חדש בשורות מכבי תל אביב. מתוך האינסטגרם של ערן זהבי, צילום מסך
אפשר לברך על המוגמר. זהבי חותם על החוזה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully