וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סלע יפתח מול יאנג, פאר נגד בושאר

הגרלה נוחה לטניסאי הבכיר שישחק מול האמריקאי (78 בעולם). פאר תנסה לאיים על הקנדית (20) וגלושקו מול וקיץ' (67)

טניסאי נבחרת ישראל דודי סלע. עפרה פרידמן איגוד הטניס,
הגרלה נוחה יחסית. דודי סלע/עפרה פרידמן איגוד הטניס

בשבוע הבא יחל הגרנד סלאם השני של העונה, הלוא הוא הרולאן גארוס. דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל שמדורג במקום ה-84 בעולם, זכה להגרלה נוחה יחסית כאשר הוא יפגוש את דונאלד יאנג האמריקאי (78 בעולם) בסיבוב הראשון. סלע שלא אוהב את משטח החימר הצליח ב-2009 להעפיל לסיבוב השני, ומאז בשתי הופעותיו בצרפת הוא הודח כבר בפתיחת הטורניר. אם הישראלי ינצח, צפוי לו מפגש מול פליסיאנו לופס (26 בטורניר) שיפגוש יריב מהמוקדמות.

רפאל נדאל שמדורג ראשון בעולם וינסה להשיג זכייה תשיעית בטורניר היוקרתי וחמישית ברציפות יפתח מול רובי ג'ינפרי האמריקאי (275 בעולם) ויריבו האפשרי בחצי הגמר הוא סטאס ואוורינקה המדורג שלישי בטורניר (בסיבוב הראשון מול גיירמו גרסיה לופס הספרדי). מי שמדורגים בחצי השני של ההגרלה הם נובאק דג'וקוביץ' (בסיבוב הראשון מול ז'ואאו סוסה הפורטוגלי) ורוג'ר פדרר (מול לוקאש לאקו הסלובקי).

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. AP
יפגוש את ואוורינקה בחצי? נדאל/AP

אצל הנשים, שחר פאר ויוליה גלושקו ינסו לצלוח את תחילת הטורניר. שחר פאר שלא נמצאת בשיא הכושר ומדורגת 86 בעולם תתמודד מול יוג'ין בושאר הקנדית (18 בטורניר, 20 בעולם) ואם היא תעבור את המשוכה הזו תצפה לה ככל הנראה יוליה גרגס הגרמניה שפוגשת יריבה מהמוקדמות. יוליה גלושקו (97 בעולם) שעבורה תהיה זו ההופעה השנייה ברציפות בטורניר תשחק נגד דונה וקיץ' הקרואטית (67). מעבר לסיבוב השני עשוי לסדר לה מפגש עם קירסטן פליפקנס הבלגית.

למדורגת ראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, מצפים חיים קלים לפחות בתחילת הטורניר כאשר היא תפתח מול אליזה לים המקומית ולאחר מכן היא צפויה לפגוש את גברין מוקורוזה הספרדיה. יחד עם האמריקאית באותו צד של ההגרלה נמצאת אגניישקה רדוואנסקה (תשחק מול שואי פנג הסינית בסיבוב הראשון). בצד השני נמצאות סימונה האלפ הרומניה (מול אליסה קלייבנובה בסיבוב הראשון) ונה לי (תשחק נגד קריסטינה מלדנוביץ').

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
הגרלה קשה. פאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully