וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: טובארנו פינאס סיכם לשנתיים

23.5.2014 / 13:24

המגן קיבל הודעת שחרור מנתניה, וכעבור זמן קצר הואצו המגעים בינו לבין מחזיקת הגביע. רוג'רס קולה יישאל גם בעונה הבאה

one

מגינה ההולנדי-סורינאמי של מכבי נתניה טובארנו פינאס סיכם היום (שישי) לשנתיים בעירוני קרית שמונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כבר בחודש אפריל בקרית שמונה החלו לעקוב אחר ההתפתחויות בין נתניה לפינאס ולאחר מכן החלו במגעים עם השחקן. אתמול הודיעה מכבי נתניה לפינאס שיוסי מזרחי אינו מעוניין בו והוא משוחרר מהקבוצה, מה שסלל את דרכו לקרית שמונה. היום שוחח השחקן עם אנשי המועדון ולאחר מכן סיכם את תנאיו באמצעות סוכנו גלעד קצב.

פינאס יכול לשחק כמגן בשני האגפים, דבר שהיה חשוב מאוד למאמן ברק בכר שהעונה שיחק ללא מגינים מחליפים בסגל. המגן יילחם עם עודד אלקיים וחן דילמוני על המקום בהרכב ויצטרף עם פתיחת האימונים לקבוצה. עבור המגן קרית שמונה תהיה התחנה השלישית בישראל לאחר ששיחק מלבד מכבי נתניה גם בהפועל חיפה.

בנוסף, בקבוצה סיכמו גם על שאילתו של החלוץ רוג'רס קולה לעונה נוספת. קולה הגיע באמצע העונה ובקבוצה העדיפו בתחילה להחתים את אנתוני נווקאמה, אך המחיר היקר שלו הביא את אנשי קרית שמונה להחליט שלא לקנות אותו במחירים הללו ולהשאיל את קולה לעונה נוספת עם אופציה לרכישת כרטיסו בסוף העונה. עם זאת, ייתכן שאם בסופו של דבר בקרית שמונה יוכלו להביא את נווקאמה בסכום נמוך משמעותית מהדרישה כעת איזי שרצקי יחליט בסופו של דבר כן להחתים את נוואקמה ולבצע השאלת משנה לקולה. במקביל נמשך המו"מ עם עירוני רמת השרון בנוגע לחלוץ הצעיר שלום אדרי.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טוברנו פינאס מכבי נתניה מול מוראד אבו ענזה בני לוד. מגד גוזני
עובר צפונה. פינאס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully