וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: לארי קאיודה סיכם, יחתום לשנתיים או שלוש

20.4.2014 / 11:07

בנתניה סימנו גם את הקשר הבולגרי גיורגי סארמוב. בקבוצה פנו גם לגאדזייב שכנראה לא יגיע. סאנדיי ונווצקו יחתמו ויושאלו

one

לארי קאיודה סיכם עקרונית במכבי נתניה וצפוי להמשיך במועדון לשנתיים או שלוש נוספות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בנתניה החליטו להשאיר את קאיודה גם בעונה הבאה והשבוע שהה בארץ סוכנו הניגרי של החלוץ ובפגישה האחרונה בין הצדדים סוכם המשך דרכו של השחקן בנתניה, כשבסוף השבוע הסוכן צפוי לחזור לארץ ואז קאיודה יחתום רשמית על החוזה, כשגם הפרטים מול קבוצתו הארטלנד צפויים להיסגר כשהשחקן עצמו יחתום לשנתיים או שלוש עונות נוספות במועדון. בנתניה מרוצים מאוד מקאיודה והאמונה בקבוצה היא שהשחקן יוכל להיות מהשחקנים הבולטים בליגת העל.

שחקן מכבי נתניה לארי קיודה. ברני ארדוב
מאמינים בו. לארי קאיודה/ברני ארדוב

מי שעוד קרוב מאוד לסגירה בנתניה וכבר סיכם את תנאיו הוא הבלם הניגרי גגה סוריולה כשההערכה היא שעד השבוע הבא השחקן יסגור בקבוצה. יוסי מזרחי רוצה להנחית שני קשרים זרים איכותיים בקבוצה כאשר סביטי ליפניה צפוי לעזוב, ואילו מעמדו של טובארנו פינאס עדיין לא ברור. אגב, בני סכנין ועירוני קרית שמונה עוקבות אחר הההתפתחויות בין פינאס לנתניה ואם הוא ישוחרר הוא עשוי לקבל פנייה משתי הקבוצות וככל הנראה גם מקבוצות אחרות בישראל.

בקבוצה שוקלים מועמדותם של כמה קשרים זרים כשאחד מהם הוא גיורגי סארמוב שמשחק בקבוצת בוטב פלודיב מהליגה הבולגרית ושיחק בעבר בנבחרות הצעירות של בולגריה. סוכנו הבולגרי של גאדזייב מילאן גיורגוב אמר: "לא ידוע לי על התעניינות של קבוצה ישראלית. איתי ישירות אף אחד לא דיבר. בכל מקרה הוא יחתום תוך עשרה ימים בקבוצה אחרת".

כמו כן, הבעלים של מכבי נתניה אלי שגב חתם על חוזה בלעדיות מול הסוכן הניגרי של קאיודה בכל הנוגע לשחקניו, כך שניראה שנתניה תהיה הקבוצה הישראלית החזקה ביותר בתקופה הקרובה בכל מה שנוגע לשוק האפריקאי. לוואלה! ספורט נודע שחלק מההסכם כולל את קניית כרטיסי השחקן של שני חלוצים ניגרים בשם עמנואל סאנדיי ואובינה נווצ'קוו כשהנטייה בשלב זה היא להשאיל את השניים לקבוצה אחרת מליגת העל או מהליגה הלאומית ולתת להם להשתפשף כשאם הם ירשימו הםן ישחקו בעתיד בנתניה.

מלבד כך בקבוצה ניסו להחתים את ולדימיר גאדזייב הבולגרי בו התעניינה גם מכבי חיפה. בנתניה ניסו להחתים את השחקן שנחשב לשחקן עם רקורד מוכח, אלא שבשלב זה השחקן מסרב להגיע לישראל ולכן ניראה שלא יגיע לנתניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גיורגי סארמוב שחקן נבחרת בולגריה הצעירה. GettyImages
חיזוק לקישור? גיורגי סארמוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully