וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוסקר גרסיה המועמד המוביל לאמן את סלטיק

האם נמצא המאמן הבא של כיאל וביטון? ב"הראלד סקוטלנד" טוענים כי מאמן ברייטון לשעבר זוכה עדיפות על פני הנריק לארסון ומקיי

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
יישאר באי? אוסקר גרסיה/GettyImages

ביום שאחרי עזיבתו של ניל לנון את סלטיק, התקשורת הסקוטית עוסקת במועמדים האפשריים להחליפו. ב"הראלד סקוטלנד" פורסם הבוקר (שישי) כי המועמד המוביל להגיע במקומו של המאמן הג'ינג'י שהוביל את סלטיק לשלוש אליפויות ברציפות הוא מאמן ברייטון ומכבי תל אביב לשעבר, אוסקר גרסיה. כזכור, גרסיה עזב לאחרונה את ברייטון מהצ'מפיונשיפ אחרי שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לליגה הבכירה באנגליה.

ברשימת המועמדים של סלטיק, בה משחקים בירם כיאל וניר ביטון הישראלים, נמצאים גם מאלקי מקיי שאימן את קרדיף, אואן קויל, הנריק לארסון ודייויד מויס. למרות זאת, גרסיה נמצא גבוה ברשימות של ראשי המועדון, אבל שמו של המאמן הספרדי עלה כמועמד אפשרי להגיע גם לסאות'המפטון או לווסט ברומיץ'. בתקשורת הסקוטית מזכירים שהסיבה המרכזית לכך שגרסיה עזב את ברייטון הייתה חוסר הרצון להשקיע כסף במועדון והעובדה שבחודש ינואר שוחררו מהקבוצה אשלי בארנס לבארנלי וליאם ברידקאט לסנדרלנד. באופן אירוני, היעדר השקעה הייתה גם הסיבה המרכזית לעזיבתו של לנון.

כזכור, גרסיה הודיע מיד לאחר ההפסד 4:1 לדרבי בגומלין הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג על רצונו לעזוב. זו גם הייתה התבוסה הגדולה ביותר של גרסיה כמאמן בוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully