וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את פלמנגו בגביע הביניבשתי

הצהובים ייצאו לריו דה ז'נרו בסוף ספטמבר למשחק המסורתי. היקמן מרוצה מהניצחון על אילת: "שיחקנו את הכדורסל שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה את חצי גמר הפלייאוף אמש (חמישי) ברגל ימין עם ניצחון 72:90 על הפועל אילת, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. בקבוצה שמחו מאוד על האופי והמקצוענות שהפגינו השחקנים שהיו עסוקים במהלך השבוע מאז הזכייה ביורוליג בחגיגות, אך במאני טיים הופיעו למחצית שנייה יוצאת מן הכלל ועצרו את אילת על 32 נקודות בלבד, מתוכן 13 נקודות ברבע השלישי. במכבי מקווים לסגור את הסדרה כבר בשבוע הבא עם ניצחונות באילת ביום שני וביד אליהו ביום חמישי.

מכבי תל אביב הביסה את אילת ועלתה ל-0:1 בחצי הגמר

בלאט: "האם אשאר? מה שיקרה מעכשיו לא תלוי רק בי"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הזכייה ביורוליג סידרה לו מפגש מעניין מאוד. בלאט/ברני ארדוב

"הרגשתי שנכנסנו למשחק קצת עייפים פיסית אבל הקהל היה נהדר", אמר ריקי היקמן בסיום המשחק, "הם באמת באו ודחפו אותנו אחרי מילאנו וברבע האחרון כבר שיחקנו את הכדורסל שלנו. אני חושב שאני עושה לאחרונה עבודה טובה בריבאונד ובאמת משתדל להתמקד בזה בתקופה האחרונה".

הזכייה ביורוליג סידרה למכבי תל אביב נסיעה מעניינת מאוד. הצהובים ייצאו בסוף ספטמבר למפגש עם פלמנגו הברזילאית למשחק במסגרת גביע הביניבשתי שחזר לפעילות בשנים האחרונות. הצהובים יפגשו את הברזילאים לשני משחקים ב-26 ו-28 לספטמבר בריו דה ז'נרו, מה שעשוי לשים בסימן שאלה את ההשתפות שלהם בגביע ווינר לשנה הבאה. בסגל של הקבוצה הברזילאית ניתן למצוא את אקס נתניה וחולון טוני וושהאם. פלמנגו היא אלופת אמריקה הנוכחית, ומכבי תנסה להשאיר את התואר באירופה, לאחר שבעונה שעברה גברה אולימפיאקוס בשני משחקים על פיניירוס סאו פאולו, שהפסידה העונה לאלופה המכהנת בגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully