וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיילי מייל": לואיז יעבור לפ.ס.ז' תוך 48 שעות

בזמן שברצלונה מעוניינת בו, בלם צ'לסי עשוי דווקא להגיע לאלופה הצרפתית. וגם: האם ססק פברגאס יחזור לארסנל?

שחקן צ'לסי, דויד לואיז, מול שחקן סוונסי, אלברו ואסקס. GettyImages
יפנה מקום לדייגו קוסטה? דויד לואיז/GettyImages

בזמן שכולם משוכנעים שהוא בדרך להגיע הקיץ לברצלונה, נראה שלדויד לואיז יש תוכניות מעט שונות. ב"דיילי מייל" מפרסמים הבוקר (שישי) כי בלמה הברזילאי של צ'לסי נמצא בדרך לפריס סן ז'רמן אליה הוא אמור לעבור תוך 48 שעות. העסקה מוערכת בסכום שיא עבור שחקן הגנה - 50 מיליון ליש"ט. אמנם נותרו עוד מספר פרטים כדי לסגור את העסקה בין שני המועדונים, כך על פי הדיווח, אבל לואיז אמור להצטרף לשורות האלופה הצרפתית.

אם אכן העסקה תצא לפועל, זו כאמור תהיה ההעברה היקרה ביותר בעולם עבור שחקן הגנה כאשר פריס סן ז'רמן הייתה זו ששברה את שני השיאים הקודמים כאשר צירפה את מרקיניוס וטיאגו סילבה. על פי גורמים בפריס, הקבוצה אמורה לגבור על ברצלונה ובאיירן מינכן שחשקו מאוד בשירותיו של השחקן, ונדמה שעם סכום ההעברה כזה, אין לפריזאים שום תחרות. מבחינתה של צ'לסי, הסכום שייכנס מהעברתו של לואיז ישמש כדי להנחית בקבוצה את דייגו קוסטה,שנמצא בראש סדר העדיפויות של ז'וזה מוריניו בקיץ.

ססק פברגאס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
יחזור לפרוח? ססק פברגאס/GettyImages, David Ramos

ובנושא אחר: ב"סאן" מפרסמים הבוקר כי ארסן ונגר מתכנן להחזיר את ססק פברגאס כאשר ארסנל תגיש הצעה בגובה 35 מיליון ליש"ט עבור קשר ברצלונה. כזכור, גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן שעשוי לחזור בקיץ לפרמיירליג. כזכור, פברגאס עזב את ארסנל לפני שלוש שנים תמורת 30 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully