וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה החדשה ב-NBA: לאן יעבור קווין לאב?

כוכב מינסוטה נחוש לעזוב, וגולדן סטייט מצהירה: "נהיה אגרסיביים בקרב הזה". סקוט: "אם אאמן את הלייקרס, קובי יצטרך להשתנות"

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. AP
לאן מכאן, ילד? קווין לאב/AP

בקיץ שעבר דוויט הווארד הרעיד את השוק ב-NBA, וגרם לקבוצות רבות לחזר אחריו נואשות. הפעם נראה שאנחנו עומדים בפני סאגה חדשה - סוגיית עתידו של קווין לאב. הפאוור פורוורד של מינסוטה מוזכר כבר זמן רב כמי שמעוניין לעזוב את הוולבס בטרייד, ובימים האחרונים מוזכר כיעד מרכזי של כמה וכמה קבוצות, ביניהן הלייקרס, הניקס, שיקגו, אורלנדו, בוסטון, פיניקס וגולדן סטייט. נכון לעכשיו, גולדן סטייט נראית כרצינית ביותר מבין כולן, בין היתר משום שיש לה בסגל שחקנים מספיק טובים שיעניינו את מינסוטה בטרייד.

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
הווריורס לא מוכנים לוותר לעיו. תומפסון/AP

הווריורס, שלפני ימים ספורים החתימו רשמית את סטיב קר, מוכנים לוותר על לא מעט שחקנים כדי להנחית את לאב באוקלנד, כך על פי דיווחים בארצות הברית. קר אף הבהיר עם חתימתו כי הוא מעוניין מאוד בהחתמת שחקן בעמדה מספר 4 שקולע מבחוץ - הגדרה קולעת ללאב, מן הסתם.

"דבר אחד בטוח - אנחנו הולכים להיות מאוד אגרסיביים, ובדרך כלל אנחנו מקבלים את מה שאנחנו רוצים", צוטט ב-ESPN בכיר בקבוצה. נכון לעכשיו, גולדן סטייט לא מוכנה לכלול את קליי תומפסון כחלק מטרייד שינחית את לאב, אך מוכנה להתפשר על טרייד שיכלול את דייויד לי, האריסון ברנס ובחירת סיבוב ראשון עתידית בדראפט 2015.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
יעשה לקובי את המוות? ביירון סקוט/AP, Tony Dejak

סוגייה נוספת שממשיכה לככב בכותרות בארצות הברית היא סוגיית המאמן הבא של הלייקרס. לאחר עזיבתו של מייק ד'אנטוני, הוזכרו כמועמדים ל-LA כמה וכמה מועמדים. אחרי שראיינו לתפקיד את מייק דאנליבי סיניור וסימנו אותו כמועמד מרכזי, הלייקרס עושים גם צעדים לעבר מאמן נוסף, ביירון סקוט.

סקוט, שאימן בעבר את סקרמנטו, ניו ג'רזי, ניו אורלינס וקליבלנד, נחוש בדעתו להצטרף ללייקרסף ואם אכן זה יקרה, הוא מתכוון להציב לקובי בריאנט סטנדרטים נוקשים מאוד. "אם אהיה מאמן הלייקרס, קובי יהיה חייב לשנות את המשחק שלו. הוא יודע את זה. הוא מכיר אותי, ומבין שאני מאמן מהזן הישן. הריאיון היה מצוין. אני חושב שיש ביני לבין הלייקרס התאמה מושלמת, בין היתר בגלל ששיחקתי שם בעבר וזכיתי באליפות. אני מכיר היטב את משפחת באס".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
תתכונן לזה. קובי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully