וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פאו' עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר מול אולימפיאקוס

האלופה ניצחה 56:59 בקלאסיקו הראשון בגמר הפלייאוף. מאצ'וליוס הצטיין. צסק"א צימקה ל-2:1 מול קובאן בליגת ה-VTB

סטפן לאזמה, שחקן פנאתינייקוס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
שוב הצטיין. לאזמה/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

בזמן שבישראל משחקים את חצאי גמר הפלייאוף בליגת הכדורסל, ביוון יצא הערב (חמישי) לדרך גמר הפלייאוף שהפגיש, איך לא, את שתי היריבות המושבעות פנאתינייקוס ואולימפיאקוס. הירוקים, שבעונה שעברה החזירו לעצמם את תואר האליפות, ניצחו במשחק צמוד כמיטב המסורת 56:59.

פאו בנתה את כל היתרון שלה ברבע הראשון בו היא קלעה 19 נקודות לעומת 6 בלבד (!) של האדומים, שהצליחו לקזז בהפרש אבל הזמן לא הספיק כדי להשלים את הקאמבק. יונאס מאצ'יוליוס הליטאי הוליך את המנצחים עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים. סטפון לאזמה וג'יימס גיסט, שני הגבוהים של פאו הוסיפו 11 כל אחד ודיאמנטידיס הכוכב ניווט עם תשע נקודות ושישה אסיסטים.

סטראטוס פרפרגולו הוליך את המפסידים עם 15 נקודות אבל ואסיליס ספאנוליס הכוכב של האורחים היה חלש עם שבע נקודות בלבד. אולימפיאקוס תנסה להשוות את הסדרה במשחק השני אותו היא תארח ביום שני.

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
ניצל מהפסד חמישי רצוף. מסינה/מגד גוזני

* בפלייאוף ה-VTB, הצליחה צסק"א מוסקבה להישאר בחיים כשניצחה 73:76 את לוקומוטיב קובאן בתום משחק צמוד במיוחד וצימקה את סדרת רבע הגמר ל-2:1. ננאד קרסטיץ' הצטיין עם 16 נקודות במספר זהה של דקות, אנדרי וורונצביץ' הוסיף 14 ו-7 ריבאונדים וסוני ווימס סיים עם 10. את המפסידה הוליכו דריק בראון (18 נקודות) ומרכוס וויליאמס (17). המשחק הרביעי בסדרה יתקיים ביום שישי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully