וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן הוצג בברצלונה: "זה המקום האידיאלי העבורי"

השוער הגרמני חתם רשמית עד 2019, סעיף השחרור: כ-80 מיליון יורו. סוביסארטה: "אני ערב להחתמה הזאת ולהצלחתה"

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. AP
ברוך הבא לקטאלוניה. טר סטגן/AP

יש שוער חדש לברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן חתם היום (חמישי) רשמית על חוזהו בברצלונה וילבש את מדי הבלאוגראנה עד 2019. השוער הגרמני, שמגיע ממנשנגלדבאך, ערך בדיקות רפואיות ומיד לאחריהן חתם על החוזה והוצג במסיבת עיתונאים חגיגית.

אגב, על פי דיווחים טר סטגן קיבל במהלך היום הודעה מנבחרת גרמניה לפיה עליו להתכונן להיות מוקפץ לברזיל, במקרה שמנואל נוייר הפצוע לא יהיה כשיר עד לפתיחת המונדיאל. "להיות השוער של ברצלונה זה הדבר הכי גדול והכי טוב שאפשר לבקש", אמר טר סטגן. "צפיתי בכל המשחקים של ברצלונה כשיכולתי ואני חושב שהייתה להם עונה טובה מאוד. חבל שהיא לא הסתיימה באליפות. אני רוצה להוכיח את עצמי בברצלונה. מחר אפגוש את לואיס אנריקה, הוא המאמן האידיאלי עבורי. ההצעות האחרות שהיו לי לא מעניינות, ברצלונה הכי טובה בשבילי".

"להיות שוער בברצלונה זה קשה מאוד, אבל לטר סטגן יש את היכולות לעמוד בתפקיד בכבוד", החמיא המנהל המקצועי אנדוני סוביסארטה. "הוא שוער עם פוטנציאל רב, כולם יודעים את זה. הוא החתמה שלי, ואני ערב להצלחתה. הוא היה הבחירה הראשונה שלנו, לא אף אחד אחר. גם לא טיבו קורטואה".

אגב, במהלך מסיבת העיתונאים נשאל סוביאסרטה על המשך דרכו של צ'אבי, שסוגיית הארכת חוזהו טרם הובררה. "אנחנו מציגים עכשיו את טר סטגן. אני רוצה לדבר אך ורק עליו. לואיס אנריקה? נשב איתו בקרוב מאוד כדי לדעת מה הוא רוצה".

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. AP
נרגש. טר סטגן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully