וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא יצאה רשמית לדרך חדשה

אלי יאני העביר את מניותיו לידי סתיו שחם, שאמר: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה במטרה להחזיר את כפר סבא למקום הראוי לה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לליגת העל? מסיבת העיתונאים של הפועל כפר סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל כפר סבא שהעפילה לליגה הלאומית ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לאחר שאלי יאני העביר את מניותיו במועדון לידיו של סתיו שחם שמחזיק כעת 90 אחוז מהמניות. על פי הסיכום, עשרת האחוזים הנותרים יהיו בידי עמותת האוהדים "הלב הירוק".

מאחורי הליך הגישור בין הצדדים עמד שחקן העבר מוטי יברבוים, והמשא ומתן התנהל בתמיכתם הצמודה של ראש העירייה, יהודה בן חמו, וסגנו, צביקה צרפתי. יאני אמר: "בעיני המועדון נמצא מעל כולנו. הוא מייצג את העיר ואת האוהדים. היה לי קשה מאוד בחודש האחרון. באתי עם הרבה אהבה להפועל כפר סבא, ועוד לפני שהשם סתיו שחם הועלה, התבקשתי למצוא מישהו שיעזור למועדון ומצאתי את סתיו כפרטנר. לצערי משהו השתבש בדרך. אם אתם שואלים אותי אם אני מצטער שנעשה מה שנעשה, אז ממש לא כי אם לא היינו עושים את מה שהיינו עושים לא היינו עולים ליגה, אבל אם הייתי עושה את זה שוב? לא. זה עלה לי בעבודה ובמשפחה. באתי לפה בטוב ובאהבה. מבחינתי המועדון חי, קיים ונושם, אז בנקודה הזו אני חייב לזוז הצידה לטובת המועדון. המועדון הוא מעל כולם".

סתיו שחם הוסיף: "המועדון שייך לאוהדים, לקהילה, ולעיר כפר סבא. המועדון עבר הרבה מאוד ידיים שניהלו אותו, אבל הוא עדיין שייך לקהילה. עברנו תקופה לא קלה ואני שמח שזה מאחורינו. אני רוצה להודות לאלי יאני על כל מה שהוא עשה למען המועדון. עכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה במטרה להחזיר את כפר סבא למקום הראוי לה. אלי תמיד יהיה חלק מהפועל כפר סבא, שערי המועדון תמיד יהיו פתוחים בפניו. להפועל כפר סבא יש הזדמנות להתחזק גם כלכלית וגם מקצועית ולעשות עונה יפה מאוד שתסתיים בעלייה לליגת העל. יש לנו שלוש מטרות - לעלות ליגה ולהצליח בגביע המדינה ובגביע הטוטו. אם אני לא אציב את המטרות האלה, אנחנו נדשדש בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully