וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אנתוני נווקאמה מתקרב

22.5.2014 / 15:05

התקדמות במו"מ בין הצפוניים לחלוץ הפועל רעננה: "הכיוון בהחלט חיובי". בכר בפוסט בפייסבוק: "עשינו עונה שיזכרו אותה שנים"

one

התקדמות במו"מ בין עירוני קרית שמונה לאנתוני נווקאמה. בקרית שמונה מעוניינים מאוד בחלוצה של הפועל רעננה ולמרות התעניינות מצד כמה קבוצות נוספות, קרית שמונה נראית נכון לעכשיו כרצינית ביותר בנוגע לרכישתו. במהלך המו"מ נידונה אפשרות אפשרות של השאלה עם אופציה למכירה בסוף העונה, אך זו ירדה מהפרק נכון לעכשיו. ברעננה דורשים סכום גבוה על נוואקמה אך למרות זאת אתמול בערב (רביעי) נרשמה התקדמות בין המועדונים ונראה שבקבוצה הצפונית לא מוותרים. "יש תזוזה כלשהי", אמר גורם המעורה בפרטים, "זה עוד לא משהו דרמטי אבל הכיוון הוא בהחלט חיובי".

נווקאמה אמור להגיע על חשבונו של רוג'רס קולה שבקבוצה מעדיפים שלא לממש את האופציה עליו. רק אם בסופו של דבר לא ימצא שחקן טוב ממנו, קולה יישאר בקבוצה. בקרית שמונה ממשיכים לנהל מו"מ גם עם שיר צדק ואם השחקן יעזוב, בקרית שמונה יביאו בלם אחר במקומו.

שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא טובארנו פינאס השייך למכבי נתניה. בקרית שמונה עקבו אחר מצבו של פינאס כבר מחודש אפריל ובתקופה האחרונה מתקיימים מגעים בין קרית שמונה לנציגיו של השחקן. השחקן עצמו עדיין לא שוחח עם אנשי קרית שמונה ויבקש לעשות זאת לפני שיקבל החלטה.

אנתוני נווקאמה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
ימצא את עצמו בצפון? נווקאמה/מגד גוזני

המאמן ברק בכר פרסם היום סטטוס בפייסבוק בו הודה לשחקנים, לאנשי הצוות ולאנשי המועדון על העונה המוצלחת: "יש רגעים בחיים שצריך לעצור הכל, לעכל את הדברים, ליהנות מהם ולפרגן!!! עשינו עונה מדהימה שיזכרו גם בעיר וגם במועדון עוד הרבה שנים. התמודדנו עם דברים שאף קבוצה (לדעתי בעולם) לא התמודדה, החלפנו את רוב סגל השחקנים בתחילת העונה, החלפנו שחקנים נוספים במהלך העונה, עברנו המון פציעות, חלקן קשות ומפתיעות ולמרות הכול, ככל שהיה יותר קשה ככה הצלחנו יותר! הפכנו את קרית שמונה לקבוצה גדולה בכדורגל! אני רוצה להודות קודם כל לשחקנים שלי שהוכיחו ששמות לא משחקים במגרש אלא לב, נשמה, מחוייבות וביחד. הם יצרו פה מרקם חברתי נדיר שאין באף מקום וזה בא לידי ביטוי מצוין גם במגרש... אני מעריך את הכל ומקוה לעוד הרבה שנים יפות במועדון הנפלא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully