וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: נאנט רכשה את איתי שכטר

הצרפתים הודיעו שהשלימו את רכישת החלוץ מהפועל תל אביב והוא ימשיך בקבוצה בחוזה לשנתיים. האדומים נתנו הנחה על הסכום?

עכשיו זה רשמי: איתי שכטר הוא שחקנה של נאנט. הקבוצה הצרפתית הודיעה באתרה שהיא השלימה את העברתו מהפועל תל אביב והחלוץ יחשק בקבוצה בשנתיים הקרובות. ההודעה מגיעה שעות ספורות לאחר שכלי התקשורת בצרפת דיווחו שבנאנט ביקשו מהפועל תל אביב הנחה על סכום הרכישה הנקוב - 420 אלף יורו.

כזכור, כבר לפני שבוע הודיעה נאנט להפועל תל אביב שהיא מעוניינת לממש את האופציה לרכישתו. "נאנט שמחה לקבל את איתי שכטר ומאחלת לו בהצלחה", נכתב בהודעה הרשמית. האדומים שמחים לקבל כסף תמורת החלוץ, שהחזיק בחוזה כבד לארבע עונות נוספות, ולהשתחרר מעלויות השכר שנאמדו בכ-350 אלף יורו לעונה.

מאז שהגיע לנאנט, שכטר שותף ב-11 משחקים ולא כבש. למרות זאת, בצוות המקצועי של הקבוצה קיימת שביעות רצון ממנו והמאמן, מישל דר זרקריאן, אף אמר לפני כמה שבועות ש"גם כשהיו לו שני משחקים קצת פחות טובים, הוא היה נייד ושיתף פעולה היטב עם שאר השחקנים. חבל שהוא לא הצליח לתרגם את המצבים שלו לשערים, אבל לפחות הוא מגיע להזדמנויות. אני מאוד רוצה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הבאה".

שכטר בן ה-27 חזר להפועל תל אביב בקול תרועה רמה בקיץ האחרון, וחתם על חוזה לחמש שנים. הוא כבש שבעה שערים ב-16 משחקים, אבל התקשה לשחזר את היכולת שהציג במדים האדומים לפני שנמכר לקייזרסלאוטרן וגם סבל מפציעה. בינואר האדומים חיפשו דרך להקל על התקציב והשאילו אותו לנאנט. זו למעשה הקבוצה השלישית של שכטר באירופה, אחרי שקודם לכן הוא שיחק בקייזרסלאוטרן ובסוונסי.

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
עוד שנתיים. שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully