וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לשוער מילאן לוקאץ'

22.5.2014 / 11:00

שוער פרטיזן (28, 1.97) עשוי להגיע אם עסקת סטויקוביץ' לא תצא לפועל. דרינצ'יץ' סיכם ומחכה לשחרור, אלעד גבאי עשוי להישאר. מי המליץ לאידריסו להגיע לישראל? גל אלברמן

one

קשר פרטיזן בלגרד, ניקולה דרינצ'יץ', סיכם אמש לשנתיים במכבי חיפה. הסיכום עם חיפה כפוף להסכמה בין המועדונים לגבי דמי ההעברה, כשבחיפה מעריכים שהלחץ שמפעיל אלכסנדר סטנוייביץ' לשחרורו יישא פרי כבר בימים הקרובים. גם סוכן השחקנים פאלי רמאדני המקורב למועדון התבקש להפעיל לחצים כדי להביא לשחרורו בהקדם.

כזכור, אתמול הודיע המועדון על החתמת חלוץ נבחרת קמרון, מוחמדו אידריסו, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט לעונה הבאה, והוא צפוי להרוויח כ-375 אלף יורו, כשההעברה היא ללא תמורה. הוא הצטרף לחלוץ שחר הירש שחתם לפני מספר שבועות באמצעות סוכניו, גלעד קצב ואדם קידן. "העונה יענקל'ה שחר שלח את היד עמוק לכיס. סטנוייביץ' מקבל את כל הכלים להצליח", אמרו במועדון. אידריסו, יש לציין, כלל לא חתם על החוזה אתמול. החתימה התבצעה כבר בשבוע שעבר במלון בגרמניה, כשנציג ממשרדו של עו"ד אודי שוכטוביץ' המריא כדי לסגור את הפרטים האחרונים. והנה עוד פרט מעניין מההחתמה הזאת: מתברר כי השחקן הגיע לישראל לאחר התייעצות עם שחקן ישראלי וחבר קרוב שמשחק דווקא אצל היריבה מכבי תל אביב - גל אלברמן.

החלוץ מוחמדו אידריסו במדי פרייבורג. GettyImages
קיבל המלצה מחברו לקבוצה לשעבר. אידריסו/GettyImages

על פי פרטי ההסכם שהגיעו לוואלה! ספורט, שכרו של השחקן ישודרג משמעותית ביחס לשכר אותו הרוויח בפרטיזן. חיפה תשלם לו 320 אלף יורו לעונה, הרבה מעבר לחוזהו בפרטיזן - 12.5 אלף יורו בחודש (150 אלף יורו בשנה). מקורב לעסקה סיפר היום כי "מדובר בשחקן חכם עם מסירות טובות לעומק. הוא אחראי מאוד מאחור אבל יודע לצאת קדימה ויודע לבעוט לשער". אגב, מקורות בסרביה סיפרו הבוקר כי דרינצ'יץ' כבר הוצע לחיפה בינואר, אלא שאז המועדון לא היה צריך לשלם דמי העברה. דרינצ'יץ' הוא קשר נבחרת מונטנגרו בה רשם חמישה שערים ב-33 הופעות. הוא חזר העונה לפרטיזן אליה הגיע ב-2003 אחרי שלוש שנים בהן שיחק בקרסנודאר הרוסית. העונה הוא רשם ארבעה שערים ב-13 הופעות.

השוער בויאן שראנוב והבלמים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי מחפשים קבוצה בחו"ל. הבלם שזומן לסגל נבחרת אוקראינה לא פוסל גם אפשרות להישאר בישראל, כשבית"ר ירושלים כבר התעניינה. סינטאיהו סלליך מבוקש בהפועל באר שבע והפועל עכו. בחיפה בודקים משפטית את נושא איציק כהן ולא מתכוונים לאפשר לו להישאר עונה נוספת במועדון. המגן אלעד גבאי, ששחקני הקבוצה חגגו אתמול בחתונתו, עשוי להישאר בסופו של דבר לאחר שראשי הקבוצה שלחו מסר לנציגיו לפיו בינתיים אין להם כוונה לשחררו.

שוער נבחרת סרביה ולדימיר סטויקוביץ' (30, 1.95) הוא המועמד המוביל להצטרף למועדון, אך בחיפה כבר סימנו אופציה חלופית למקרה שהמגעים לא יצלחו. מדובר במחליפו של סטויקוביץ' בנבחרת, מילאן לוקאץ' מפרטיזן בלגרד. לוקאץ' (28, 1.97) רשם העונה 13 הופעות במדי הקבוצה הסרבית ובעבר שיחק גם בא.א.ק אתונה ו-OFK בלגרד.

איש ההרס: על מוחמדו אידריסו, החלוץ החדש של מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
בשירות מכבי חיפה. אלברמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully