וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אוהדים חדשה: בית"ר נורדיה ירושלים יוצאת לדרך

קבוצת האוהדים החדשה, שמקימיה "מאסו בגזענות, בשנאה ובאלימות שהשתלטו על בית"ר", יחל בפעילות בעונה הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו של קבוצת האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת האוהדים של בית"ר נורדיה ירושלים יוצאת לדרך. המועדון, שעל פי טענת מייסדיו "מוקם בידי אוהדי בית"ר ירושלים שמאסו בגזענות, בשנאה ובאלימות שהשתלטו על הקבוצה שעליה גדלו, החל השבוע בקמפיין לצירוף חברים. יצוין כי מאז החלה ההתארגנות לקראת הקמת הקבוצה, הביעו אלפי אוהדים התעניינות במיזם.

תחת הכותרת "מחזירים את האור למנורה" קוראים מקימי המיזם לרבבות האוהדים בצהוב-שחור להצטרף ולקחת חלק פעיל בהקמה ובניהול של קבוצת האוהדים, שתפעל בירושלים מתוך מטרה להחזיר את ההדר הבית"רי למגרשים. השם שנבחר, "נורדיה", הנו מחווה לשם הקבוצה בימים בהם הוציאו הבריטים את אגודת בית"ר מחוץ לחוק - קומץ חברים המשיך את פעילות המועדון במחתרת, תחת השם נורדיה. בין היתר זוכה המיזם לברכתה של תנועת בית"ר העולמית.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעברו לאהוד את קבוצת האוהדים? אוהדי בית"ר בפעולה/ברני ארדוב

יו"ר הוועד המנהל הזמני של העמותה, ד"ר אציק אלפסי, מפרט את המניעים להקמת מועדון האוהדים: "כאוהדים נאמנים ליווינו את בית"ר ירושלים בתקופות הטובות והרעות, בהפסדים ובניצחונות. לדאבוננו הקבוצה שאהדנו הפכה חממה לאלימות, לשנאה ולגזענות, תופעה שהגיעה לשיא באימון הפתיחה של העונה החולפת עם השלכת האבנים לעבר שחקנים מהקבוצה, שכל חטאם היה שקיבלו בסבר פנים יפות שחקנים שהגיעו מארץ זרה לשחק בבית"ר - וזאת ללא כל גינוי מצד הנהלת המועדון. במציאות שכזו אין לנו יכולת להזדהות עם הקבוצה הקיימת, אך יחד עם זאת אנחנו עדיין אוהדי בית"ר בלב ובנפש".

בימים אלה שוקדים חברי הגרעין המייסד של הקבוצה על השלמת ההיערכות לרישום הקבוצה לעונת המשחקים הקרובה (2014/15). הסגל המקצועי של הקבוצה אמור להיות מורכב משחקני עבר של בית"ר ירושלים, כאשר מבחנים לסגל הקבוצה שתשאף להתבסס על שחקנים צעירים איכותיים מירושלים והסביבה צפויים להיערך במהלך חודש יוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully