וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס נפגשו עם מייק דאנליבי, ייגר יעבור למינסוטה?

בלוס אנג'לס ממשיכים לחפש אחר מחליף לד'אנטוני, ממפיס צפויה להיפרד ממאמנה המצליח. פישר לניקס? דוראנט בעד

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פישר, קווין דוראנט. Stephen Dunn, GettyImages
הרבה כבוד הדדי בין השניים. דוראנט ופישר/GettyImages, Stephen Dunn

לאחר שסטיב קר העדיף את גולדן סטייט על ניו יורק נפתחה מחדש שאלת המאמן החדש של הניקס, וכרגע אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא דרק פישר. בארצות הברית טוענים כי פיל ג'קסון יחכה עד תום הפלייאוף, אז יסיים הרכז הוותיק את קריירת המשחק שלו, ועד אז לא ידבר עם מועמדים אחרים.

היום (רביעי), מספר שעות לפני משחק מספר 2 של אוקלהומה סיטי מול סן אנטוניו בגמר המערב, אמר קווין דוראנט לניו יורק פוסט כי פישר מסוגל להיות מאמן מצוין בניקס. "אין שום ספק. הוא בחור חכם עם ראש מבריק", אמר ה-MVP של הליגה. "הוא מוטיבטור גדול, נואם גדול, יכול להתחבר להרבה אנשים ודורש כבוד מכולם. הוא נפלא בחדר ההלבשה, ואין לי ספק שיעשה עבודה גדולה".

גם ניק קוליסון תומך במעבר של הרכז בן ה-39 ממשחק לאימון: "הוא ייחודי, המנהיג הכי גדול איתו שיחקתי".

פישר עצמו טען ביום שני כי הדיבורים על מעבר אפשרי לניו יורק בתום הפלייאוף לא משפיעים עליו לעת עתה. "זה לא הסחת דעת. זה מחמיא. פיל יודע יותר טוב מכולם שצריך להיות ממוקד בזמן הזה של השנה, וזה מה שאני מנסה לעשות. אני לא מודאג לגבי מה יהיה אחרי הפלייאוף. אני ופיל מדברים כל קיץ, ואני בטוח שנדבר שוב בזמן הקרוב. כרגע יש לי עבודה, והוא מכבד את זה. הוא לימד אותי איך לתפקד בשלב הזה של העונה".

כזכור, פישר שיתף פעולה בהצלחה רבה עם פיל ג'קסון כשהזן מאסטר אימן את לוס אנג'לס בשתי קדנציות בעשור הקודם, וכעת, על פי דיווחים בארצות הברית, ג'קסון מעוניין במאמן צעיר אותו יכול לחנוך, קצת כמו שפאט ריילי עשה עם אריק ספולסטרה במיאמי.

דרק פישר במדי לוס אנג'לס לייקרס עם פיל ג'קסון. Harry How, GettyImages
הזן מאסטר רוצה מאמן צעיר. ג'קסון ופישר/GettyImages, Harry How

גם הלייקרס מחפשים מאמן, והערב מדווחים בארצות הברית כי מיץ' קופצ'ק כבר נפגש עם מייק דאנליבי סיניור. המאמן הוותיק שחגג לפני חודשיים את יום הולדתו ה-60 עמד בראש המערכת של הלייקרס בין השנים 1990 ו-1992, כשהחליף את פאט ריילי והצליח להביא את המועדון לגמר, כשלאחר מכן אימן גם בפורטלנד (1997-2001) והקליפרס (2003-2010). על פי דיווחים, דאנליבי נפגש גם עם פיל ג'קסון בנוגע למשרת האימון בניו יורק.

גם ממפיס ככל הנראה תחפש מאמן חדש בזמן הקרוב. לאחר שפיטרה את ליונל הולינס אף שסיפק עונה מצוינת ב-2012/13, דיווחים טוענים כי הגריזליס ייפרדו כעת ממחליפו של הולינס, דייב ייגר, שרשם עונה לא רעה בכלל. אף שאיבד את מארק גאסול לחלקים רבים של העונה, ייגר (40) הוליך את ממפיס למאזן של 32:50 העונה, והפסיד 4:3 לאוקלהומה סיטי בסיבוב הראשון של הפלייאוף. מי שמנסה לנצל את המצב הזה היא מינסוטה, שמחפשת מחליף לריק אדלמן וכבר קיבלה אישור לנהל עם ייגר משא ומתן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המאמן מייק דאנליבי. AP
קדנציה שניה בלייקרס? דאנליבי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully