וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: קובי מויאל ובן שהר תורגלו בקישור

21.5.2014 / 17:55

גוטמן ממשיך להכין את שחקניו לקראת מקסיקו, דמארי תורגל כחלוץ בודד. ריקן ודאבור דיברו על ההתקדמות שעשו העונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל המשיכה בהכנות לקראת צמד המשחקים מול מקסיקו (28 לחודש) והונדורס (1/6). אלי גוטמן ושחקניו יטוסו למשחקי ההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2016 ביום שבת הקרוב, כאשר המשחק המעניין מול מקסיקו יהווה את ההכנה האחרונה של המקסיקנים למונדיאל. בן שהר וליאור רפאלוב שנחתו אמש בשעה מאוחרת ולא השתתפו באימון נטלו חלק באימון היום. היחיד שחסר בסגל הוא יוסי בניון שיחבור לנבחרת ביום ראשון בגלל ההכנות למשחקה של ק.פ.ר. גם איתן טיבי שהתחתן אתמול נכח באימון. יוסי אבוקסיס יצטרף רק מחר לאימון הבוקר.

גוטמן תרגל את ההרכב באימון הערב. אריאל הרוש תורגל כצפוי בשער. יובל שפונגין תורגל בצד הימני של ההגנה, טל בן חיים ורמי גרשון כבלמים ועומרי בן הרוש בצד שמאל. ביברס נאתכו, קובי מויאל, ערן זהבי, ליאור רפאלוב ובן שהר בקישור ועומר דמארי לבדו בחוד.

קובי מויאל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
תורגל בקישור האחורי. מויאל/קובי אליהו

היום (רביעי) דיברו עם התקשורת שני הנציגים הישראלים בליגה השוויצרית, אבי ריקן ומונס דאבור. החלוץ, שחווה עונת בכורה נפלאה מעבר לים, אמר: "גם מבחינתי הפתיחה הטובה היתה קצת מפתיעה. אחרי המשחק הראשון שכבשתי צמד ובישלתי זה היה יותר קל להתאקלם ולהשתלב בקבוצה. אני רוצה לעבוד כמה שיותר קשה ולקבל את ההזדמנות בנבחרת. אנחנו סומכים על הצוות שיכין אותנו כמה שיותר טוב. כולם יודעים שמקסיקו נבחרת חזקה מאוד, אבל כולם יודעים שבכדורגל הכל יכול להיות".

על כך שהוא וחבריו ככל הנראה יפסידו את גמר ליגת האלופות בשל הטיסה אמר דאבור: "זאת העבודה שלנו, אין מה לעשות. נבחרת ישראל יותר חשובה מגמר ליגת האלופות".

אבי ריקן הוסיף: "אני פה כשקוראים לי, אעשה את המקסימום מבחינתי והצלחת הנבחרת זה מה שחשוב. קצת התבגרתי בשוויץ, קצת התחשלתי, למדתי לשחק ברמה מאוד גבוהה. מקווה שיהיה לי את הצ'אנס בנבחרת, ואם לא - תעקבו אחרי בליגה השוויצרית. קישר או הגנה? כמובן שיותר נוח לי לשחק בקישור, וגם המאמן יודע את זה, אבל אם צריך אותי לעמדת מגן שמאלי זה מה שאעשה. ממה שהבנתי, זו הכנה אחרונה למשחק מול בלגיה. זה טוב להתכנס עוד פעם, למשחקים מול נבחרות ברמה גבוהה, וזו תהיה חוויה לשחק מול 100 אלף צופים מול מקסיקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אני רוצה לעבוד כמה שיותר קשה ולקבל את ההזדמנות בנבחרת". דאבור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully