וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "זה אתגר גדול, נראה היכן אנחנו עומדים"

הנבחרת התכנסה לראשונה לקראת משחקי הידידות מול מקסיקו והונדורס בשבוע הבא. בניון לא נכח, אבוקסיס טרם שוחרר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את ההכנות לקראת צמד משחקי הידידות בשבוע הבא נגד מקסיקו והונדורס. אלי גוטמן קיים היום את אימון הבכורה לקראת שני המשחקים שיהוו הכנה לקראת המשחק הראשון בקמפיין מול בלגיה, ב-9 בספטמבר. מאימון הערב שוחררו כבר שלושה שחקנים. הראשון הוא הקשר יוסי בניון, שייכלל בסגל ק.פ.ר למשחק גמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג בשבת נגד דרבי קאונטי. קפטן הנבחרת יגיע ישירות לארצות הברית ביום ראשון. בפתיחת האימון גוטמן קרא לערן זהבי וניהל איתו שיחה אישית.

לבניון יצטרפו גם בן שהר וליאור רפאלוב שיגיעו רק הלילה לישראל. שהר ירד אתמול ליגה עם ארמיניה בילפלד לליגה השלישית בגרמניה. שהר, שדווקא נמצא במגמת עלייה בשבועות האחרונים, חווה את הירידה לאחר הפסד בהארכה במשחק ההישרדות מול דרמשטאט. רפאלוב יגיע לישראל לאחר שקבוצתו קלאב ברוז' סיימה שלשום במקום השלישי בליגה הבלגית, בתום מחזור סיום מרתק.

לפני תחילת האימון קיים מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, אסיפה עם שחקני הנבחרת והזכיר את שוערה של נבחרת בלגיה ואתלטיקו מדריד, טיבו קורטואה. "קורטואה זכה באליפות לפני שלושה ימים, בעוד ארבעה ימים יעמוד בשער וינסה לזכות בליגת האלופות. לאחר מכן ימשיך עם בלגיה למשחקי ההכנה ולמונדיאל. גדולה של שחקן וחוסן מנטאלי, זה לדעת להביא את עצמו משיא אל שיא. זו מהות הקריירה ותהנו מזה. חוף הים והשמש ימתינו לכם גם כשתחזרו. לשחק מול מקסיקו לעיני 110,000 צופים זה אתגר, חוויה וקושי שצריך לדעת לעמוד מולו".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם ערן זהבי. ברני ארדוב
שיחה לפני האימון. גוטמן וזהבי/ברני ארדוב

אגב, עוזר המאמן בקמפיין הקודם, יוסי אבוקסיס, לא יגיע לאימון היום. אבוקסיס טרם קיבל את הסכמת יו"ר בני יהודה משה דמאיו למהלך ועד שזה לא יקרה לא יחזור רשמית לתפקיד. בכל מקרה, תפקיד עוזר המאמן יהיה על בסיס שכר שעתי. ההערכה היא שאבוקסיס יקבל בסופו של דבר את האישור מדמאיו ויחבור לנבחרת לפני המסע. אריק בנאדו יופיע כמובן לאימון היום.

הנבחרת תערוך שלושה אימונים רצופים. במוצאי שבת היא תמריא ליוסטון, שתשמש תחנת מעבר בדרך למקסיקו, שם היא תקיים ביום שלישי אימון מסכם באצטדיון אצטקה במקסיקו סיטי. בלילה שבין רביעי לחמישי (29 במאי) יתקיים משחק הידידות שיהווה הכנה אחרונה למארחת לקראת המונדיאל. למחרת תשוב הנבחרת ליוסטון ותתאמן לקראת המשחק בין ראשון לשני נגד הונדורס (2 ביוני), שיתקיים באצטדיון BBVA המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אליניב ברדה נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתכוננים למקסיקו. ברדה/ברני ארדוב

ברדה: "זה אתגר גדול, נראה איפה אנחנו עומדים"

אליניב ברדה אמר בפתיחת האימון: "בשבילנו זה אתגר לשחק מול שתי נבחרות שישחקו במונדיאל, נגד מקסיקו תהיה חוויה גדולה מאוד. נבוא משוחררים ובכיף למשחקים, אפשר גם לנצח. מבחינתנו זה אתגר בוא נראה היכן אנחנו עומדים".

לגבי יוסי בניון, שיכול לשבור את שיא ההופעות: "אני מאחל לו שישבור ועוד הרבה מאוד משחקים בנבחרת. כשזה יקרה נאחל לו מזל טוב".

לגבי נבחרת בלגיה, נבחרת אותה ברדה מכיר היטב: "מדובר בנבחרת מאוד חזקה, יש להם את השחקנים הכי טובים בעולם. במונדיאל אם דברים יתחברו להם הם יכולים אפילו להגיע לגמר. מה יהיה נגדנו? יש עוד הרבה זמן, נצטרך לראות".

רמי גרשון הוסיף: "חוץ מהכנה זה ייתן גיבוש לשחקנים, בין משחק למשחק יש הרבה זמן שעובר זה זמן טוב לתרגל ולבחון את עצמנו. בשבילנו זה שגרה, בכל משחק יש את הזדמנות ללבוש את חולצת הנבחרת זה כבוד, אפילו אם זה משחק אימון בפגרה".

לגבי יוסי בניון: "יוסי הוא אישיות מדהימה, כל השחקנים שמחים בשבילו, מגיע לו להיות השחקן עם הכי הרבה הופעות בנבחרת ישראל. לשחק מול בלגיה בטדי? זה רעיון יפה, אולי זה ישנה לנו את המזל".

(עדכון ראשון: 13:06)

קובי מויאל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מויאל באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully