וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה הוצג: "מעריץ את פפ, אך לא אנסה להיות כמוהו"

מאמן ברצלונה: "מצפה שנשחק כדורגל אטרקטיבי ויעיל. ישפטו אותי לפי התארים". מהדי בנעטיה, בלמה של רומא על הכוונת

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
"אני שמח שיש לי את השחקן הכי טוב בעולם בסגל שלי". לואיס אנריקה/AP

אחרי שמונה למאמנה של ברצלונה, לואיס אנריקה הוצג רשמית היום (רביעי) במסיבת עיתונאים חגיגית. כוכב העבר של הקבוצה שאימן בהצלחה את סלטה ויגו וסיים איתה במקום התשיעי בספרד, חתם על חוזה לשנתיים וינסה להחזיר את התארים לבלאוגרנה אחרי שנה קשה שהסתיימה ללא אף תואר חשוב.

"היום לא הייתה שמש, אבל הבוקר ראיתי את השמש זורחת ואמרתי: 'זה מדהים. אני הולך לאמן את ברצלונה'", פתח באופן ציורי את מסיבת העיתונאים. "כשעזבתי את בארסה ב', לא אמרתי ביי, אלא נתראה בהמשך. כעת אנחנו נתחיל לבנות את ברצלונה החדשה". על ליאונל מסי אמר המאמן הטרי: "אני שמח שיש לי את השחקן הכי טוב בעולם בסגל שלי". המאמן החמיא גם לניימאר: "ברור שהוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה ואני שמח שהוא כאן".

על סגנון המשחק אמר: "אני רוצה לשחק כדורגל אטרקטיבי ואפקטיבי. אני רוצה שהשחקנים שלי ייהנו מהמקצוע כי זה נעלם מהר מאוד. אם נהיה יחד, נהיה חזקים יותר. 4-3-3? אנחנו צריכים שיטה שמתאימה לשחקנים ותוציא מהם את הכי טוב".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
"אני תומך בשחקנים צעירים ודרוש שהם יראו רעב ומוטיבציה לקבל את החולצה". אנריקה תופס את מקומו החדש/AP

על סגל השחקנים: "אני מבין שכולכם רוצים לדעת מי הולך להגיע ומי יעזוב, אבל אנחנו לוקחים את הדברים בצורה הרבה יותר רגועה מהתקשורת. אנחנו מחפשים שחקנים בכל התפקידים שטובים למועדון וטובים בשבילי. אני תומך בשחקנים צעירים ודרוש שהם יראו רעב ומוטיבציה לקבל את החולצה".

אנריקה התייחס לעתידם של צ'אבי וחאבייר מאסצ'ראנו, שני שחקנים שעתידם במועדון נמצא בספק ואמר: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים באופן אינדיבידואלי. שניהם שחקנים חשובים עם אישיות שמוסיפים הרבה למועדון הזה. נשב יחד איתם ונקבל החלטות שיהיו מקובלות על כולם. רק בעתיד הקרוב נדע טוב יותר".

המאמן סיכם: "הדרישות במועדון לא יכולות להיות יותר גבוהות ואני מאושר לקבל על עצמי את האתגר. אל תשוו אותי לפפ. אם תשוו אותי לפפ, זה אומר שנזכה בתארים ואנחנו מצליחים. בסופו של יום, ישפטו אותי לפי התארים בהם אזכה. דיברתי עם פפ, אנחנו בקשר והנשים שלנו חברות כך שהכול יותר קל. אני מעריץ את פפ וסימאונה, אבל לא מנסה להיות כמוהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה, מימין עם ג'וזפ ברתומיאו נשיא ברצלונה. AP
"כפי שאתם יכולים להבין, אנחנו מתרגשים להציג את לואיס אנריקה כמאמנה החדש של ברצלונה". אנריקה וברתומיאו/AP

המנהל הטכני של ברצלונה, אנדוני זוביזארטה, בירך את המאמן החדש, ואמר: "לואיס הוא מאמן שמכיר את המועדון והוא הראה שהוא תחרותי ומסוגל לכך. אנחנו מאמינים שאנחנו בידיים הכי טובות שאפשר וזה האדם הנכון להוביל את ברצלונה. למה בחרנו בו? הוא מאמן שמכיר את הדרך שלנו ואת הפילוסופיה שלנו". ג'וזף ברתומיאו, נשיא המועדון, הוסיף: "כפי שאתם יכולים להבין, אנחנו מתרגשים להציג את לואיס אנריקה כמאמנה החדש של ברצלונה".

ובינתיים, מאחורי הקלעים ממשיכים בניסיונות החיזוק כשהמטרה הראשונה של המועדון היא להביא בלם בכיר שישחק במרכז ההגנה לצידו של ג'רארד פיקה בעונה הבאה. על פי פרסומים בתקשורת האיטלקית, סוכנו של מהדי בנעטיה, בלמה המרוקאי המצוין של רומא טס לברצלונה כדי לנהל מו"מ עם המועדון הקטלאני.

בבנעטיה מעוניינות גם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי והוא הפך לסחורה חמה מאוד בשוק אחרי העונה המצוינת שלו במדי רומא, שמצידה תנסה לעשות הכל כדי להשאירו בשורותיה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully