וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו ממשיך לירות במוריניו: "כלבלב"

בהתבטאות נוספת נגד מאמנו בצ'לסי, אומר הקמרוני: "בניגוד למה שהכלבלב אומר על גילי, אני כשיר. אמשיך בליגת האלופות"

שחקן צ'לסי סמואל אטו חוגג שער. Mike Hewitt, GettyImages
"אני בן 33 ויש לי עוד שני מונדיאלים לשחק. לפני יש שחקנים אחרים שעוד ימשיכו לשחק עד גיל 41, לכן אני יכול להמשיך". סמואל אטו/GettyImages, Mike Hewitt

סמואל אטו ממשיך לירות בז'וזה מוריניו: אחרי שרק לפני שבוע הוא כינה את מאמנו בצ'לסי בעונה החולפת "מטומטם", מוסיף החלוץ הקמרוני להלום ב"מיוחד" כשהפעם הוא כינה אותו "כלבלב". בראיון לאתר של ההתאחדות האפריקאית, התייחס אטו למאמן, ואמר: "בניגוד למה שהכלכלב אומר על הגיל שלי, אני עדיין כשיר מבחינה פיזית. בגיל 33 אני מרגיש טוב. הוכחתי שאני טוב יותר מאשר כשהייתי צעיר".

כזכור, בחודש פברואר האחרון פורסם בתקשורת האנגלית דברים שאמר מוריניו על אטו, ואמר: "אין לנו חלוץ סקורר. סמואל אטו, כן, אטו הוא כבר בן 32, או 35, אין לי מושג". אטו, שהבקיע 12 שערים ב-29 משחקים בצ'לסי בעונה הנוכחית, לא אהב את הדברים שפורסמו ויצא בשבוע האחרון בגנות מאמנו.

"אני רוצה גם להגיד שאני לא הולך לשחק בארצות הברית או במזרח התיכון", הבהיר אטו בראיון שנערך עימו כעת אחרי שהוא סיים את חוזהו אצל הבלוז. "אני אמשיך לשחק ברמות הגבוהות. אני אמשיך לשחק בליגת האלופות. הרומן שלי עם המפעל הזה רחוק מלהסתיים. אני לא אוכל להגיד לכם איפה, אבל אני אהיה ברמה הגבוהה. אני בן 33 ויש לי עוד שני מונדיאלים לשחק. לפני יש שחקנים אחרים שעוד ימשיכו לשחק עד גיל 41, לכן אני יכול להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully