וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריס קול: "זו הסיבה שהם שווים 100 מיליון דולר"

רכז ההיט התלהב מהרבע האחרון של וייד ולברון. פול ג'ורג' לעומתו דווקא לא התלהב מהדקות הללו, והודה: "היה לי בלאק אאוט"

שחקני מיאמי היט, לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
"יש עוד הרבה כדורסל לשחק, אבל אני מרגיש טוב". וויד עם לברון/AP

כל העונה במיאמי לא ידעו באיזה משחקים דווין וייד ישחק, מתי הוא מקבל את המנוחה ומתי הוא עולה למשחק. בסופו של דבר וייד החמיץ 28 משחקים בעונה הרגילה בשביל לתת מנוחה לברכיים הפצועות, והלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלנו את התשובה למה הוא ישב בצד כל כך הרבה.

23 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים של וייד הובילו את מיאמי לניצחון 83:87 באינדיאנה וגניבת יתרון הביתיות לפני שהסדרה עוברת לפלורידה לשני משחקים כשהסדרה עומדת על 1:1. "זו הייתה התוכנית", אמר וייד אחרי שקלע 23 נקודות בניצחון הלילה, "רק רציתי להמשיך לשחק ולהמשיך להשתפר. יש עוד הרבה כדורסל לשחק, אבל אני מרגיש טוב".

מיאמי ניצחה באינדיאנה והשוותה ל-1:1

שחקן מיאמי היט, לברון ג'יימס, לפני פול ג'ורג', שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
"זה לא הולך להיות יפה, בטח לא במזרח". לברון ג'יימס/AP

מיאמי לא נראתה טוב במשך שלושת הרבעים הראשונים עד שהגיעה התפוצצות של שני הכוכבים שלה, וייד ולברון ג'יימס עם 22 נקודות מתוך ה-25 של מיאמי ברבע האחרון: "הוא לא היה במשחק במשך שלושה רבעים", אמר אריק ספולסטרה, מאמן ההיט. "אבל אז הוא השיג כמה סלים קלים וזה הניע אותו. בשלב הזה זה כל מה שהוא צריך כדי לנצח משחק".

"זה לא הולך להיות יפה. בטח לא במזרח,", אמר לברון שקלע 22 נקודות במשחק ו-12 מהן ברבע האחרון,."לא משנה איך המשחק מתפתח, אני רק רוצה לנצל את היתרונות שיש לי".

גם השחקן השלישי במיאמי שקלע בספרות כפולות, נוריס קול, נדהם ממה שהסופרסטארים עשו ברבע האחרון: "זו הסיבה שהם שווים 100 מיליון דולר", אמר הרכז שקלע 11 נקודות, "הם בלתי עצירים. הם עושים לנו את המשחק ליותר קל כשהם בזון התקפי כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג', רוי היברט. AP
"הרגיש כאילו הייתי קצת המום בחמש הדקות האחרונות של המשחק". פול ג'ורג'/AP

באינדיאנה, לעומת זאת היו מאוכזבים מאיך שהמשחק נגמר: "הובלנו לאורך כל המשחק", אמר ג'ורג' היל, הרכז של הפייסרס, "שלטנו לכל האורך עד לדקות האחרונות".

גם מאמן אינדיאנה, פרנק ווגל, יודע שמול ההיט זה לא יהיה קל לקבוצה שלו: "אנחנו יודעים שהם שחקנים גדולים, הם קבוצה גדולה, הם האלופים", אמר אחרי שלברון ו-וייד קלעו את כל 20 הנקודות האחרונות של ההיט, "זה מה שאנחנו מצפים מהם, הם כבר היו פה בעבר. אנחנו צריכים למצוא דרך לעצור אותם, אבל המוטיבציה שלנו עדיין גבוהה".

לעומת כוכבי ההיט, באינדיאנה השחקנים לא תיפקדו בהתקפה: "היה לי בלק אאוט", אמר פול ג'ורג' אחרי שקלע 14 נקודות ב-4 מ-16 מהשדה בלבד, "הרגיש כאילו הייתי קצת המום בחמש הדקות האחרונות של המשחק".

גם רוי היברט יודע שהם לא שיחקו טוב: "ידענו שזה לא יהיה קל, אבל נתאושש", אמר הסנטר שסיים עם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-13 ריבאונדים, "ציפינו לסדרה ארוכה, לא ציפינו לסוויפ. ההפסד הזה, הוא רק חלק ממה שציפינו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully