וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: כ-60 אנשים הצטרפו ל"מועדון המאה"

21.5.2014 / 10:56

המועדון פועל לגייס מנויים לתא הזהב בעלות של 6,000 שקל. גרנט הביע הסכמה להצטרף. מאמן הנוער, עידן בראון, יאמן?

אברהם גרנט. ברני ארדוב
אחד החברים. אברהם גרנט/ברני ארדוב

בהפועל פתח תקוה רוצים למנף את החזרה לליגת העל לחידוש הקשר עם הקהילה ולביסוס כלכלי. מחר (חמישי) בערב ישיקו במועדון את 'מועדון המאה' כשהמטרה היא לגייס מאה אנשי עסקים, ספורטאי עבר ואוהדים בעלי אמצעים, שירכשו מנוי לתא הזהב בעלות של 6,000 שקל. על פי יושב ראש המועדון, יוסי נשרי, יש ברשימה כבר 60 אנשים שמתכוונים להגיע מחר בערב לאירוע ולרכוש את המנוי המדובר.

"הצבתי לנו אתגר להגיע למאה בעלי מנוי ולכן קראנו למיזם 'מועדון המאה'", סיפר נשרי. "בהמשך אנחנו גם נרצה להגיע ל-200 בעלי מנוי כזה ואני חושב שזו לא משימה בשמיים עבור מועדון כמו הפועל פתח תקוה. כרגע יש כמעט 60 אנשים שאישרו טלפונית שהם רוצים להצטרף ואני מקווה שעד האירוע נתקרב למאה".

בפתח תקווה סיפרו היום כי אברהם גרנט הביע הסכמה לרכוש את המנוי וגם הוא צפוי להגיע לאירוע. מאיר שמיר, אותו רוצים מאוד לרתום למועדון בכל דרך אפשרית, עשוי גם הוא להגיע. "מעבר לפן הכספי, המועדון הזה יהיה גם מועדון חברים ואנחנו נקיים לא מעט פעילויות לטובת הקהילה כשהאנשים החברים יקחו בכך חלק", סיכם נשרי.

הבעלים דורון בן דקון, שעסוק בסגירת כל הפינות של העונה החולפת, הבהיר הבוקר כי רק בתחילת השבוע הבא הוא יודיע על המאמן שיחליף את ניסן יחזקאל. יחד עם זאת הבהירו בסביבתו כי ייתכן והוא שומר כהפתעה למחר באירוע את הצגתו של מאמן הנוער, עידן בראון, כמאמן החדש של הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully