וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אני מעדיף להישאר בצרפת"

החלוץ המתוסכל צפוי לעזוב את טולוז: "רוצה לשחק וזה לא יכול לקרות כאן. בינואר חשבתי שאקבל הזדמנות וזה לא קרה"

עדן בן בסט צפוי לעזוב בקיץ את טולוז. חלוץ נבחרת ישראל עבר עונה מאכזבת בה רשם רק שמונה הופעות בהרכב וכבש ארבעה שערי ליגה. בראיון שהעניק הבוקר (רביעי) לל'אקיפ הביע השחקן תסכול ממעמדו: "כשהגעתי לטולוז הייתה לי הרבה מוטיבציה. התקדמתי בברסט ורציתי להפוך לשחקן חשוב בטולוז. חשבתי שזה נורמלי לא להפוך מיד לשחקן הרכב, אבל אמרתי לעצמי שזה יקרה בשנה השנייה. פתחתי אותה טוב, אבל אז נפצעתי בשריר הירך האחורי והמאמן אלן קזנובה העדיף את בן ידר ובריית'וויט".

החלוץ המשיך: "זה היה קשה. בברסט ובנבחרת ישראל תמיד הייתי שחקן הרכב. איבדתי מוטיבציה כי גם כשעבדתי קשה במשך כמה שבועות לא פתחתי בשבתות". בן בסט גילה שבינואר היה קרוב לעזיבה: "היו לי מספר הצעות בינואר בצרפת (ראן) ובישראל (מכבי תל אביב) ובכל זאת אמרתי לעצמי: 'אתה תקבל את ההזדמנות'. אבל לא שיחקתי. אני רוצה לשחק ולא יכול לעשות את זה כאן. נותרו לי עוד שלוש שנים לחוזה ועכשיו יש לי חודש וחצי למצוא פתרון. אני מעדיף להישאר בצרפת, בליגה שאני מכיר היטב".

בן בסט, 28, הגיע לצרפת בקיץ 2011 ולאחר עונה וחצי טובות בברסט (13 שערים ב-52 משחקי ליגה) נמכר לטולוז בינואר 2013, אך התקשה כאמור להפוך לשחקן משמעותי בסגל. בן בסט הבקיע שבעה שערים ב-31 הופעות ליגה במדים הסגולים. בנוסף כבש שבעה שערים ב-11 הופעות בנבחרת ישראל. השחקן נכלל בסגל של אלי גוטמן לצמד המשחקים מול מקסיקו והונדורס.

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
מה תהיה התחנה הבאה? בן בסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully