וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "מבחינתי אתחיל את העונה הבאה באותה נקודה"

21.5.2014 / 14:11

שחקנה של דאלאס חזר לארץ אחרי עונת בכורה: "זו הייתה החלטה נכונה לצאת ל-NBA. היה חשוב לי להוכיח שאני יכול להשתלב"

גל מקל בנמל התעופה בן גוריון. קובי אליהו
סיום עונה מעט מאכזב. גל מקל/קובי אליהו

אחרי שחווה עונת בכורה לא פשוטה ב-NBA, גל מקל שב הבוקר (רביעי) ארצה. הגארד שסבל השנה מפציעה בדאלאס וסיים את העונה עם 2.4 נקודות בממוצע למשחק, 0.9 ריבאונדים ושני אסיסטים ובמהלך העונה נשלח לליגת הפיתוח, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות אצל המאבריקס, וכעת הוא יתפנה בעיקר לנוח לפני קמפיין הנבחרת.

"כיף מאוד לחזור, מאוד התגעגעתי", הודה מקל. "לא ראיתי את האחים שלי תשעה חודשים. הגעתי כדי לנוח, להיות בבית עם המשפחה". על העונה שחווה אמר הגארד: "אפשר לחלק את העונה לשניים: לפני הפציעה ואחרי הפציעה. עד שנפצעתי באמצע ינואר היה ממש אחלה. בהתחלה קיבלתי הזדמנות גדולה וזה פתח להרבה חבר'ה את התיאבון וגם לי כי זו הייתה תקופה טובה מאוד. אחרי זה חזרו קצת פצועים, הדקות לא היו אותו הדבר, אבל כששיחקתי הייתי טוב".

על התחושות שלו מהפציעה שממנה סבל אמר: "כשהגיעה הפציעה, זה היה מתסכל מאוד כי זה משהו שהיה אמור לקחת מקסימום חודש וחצי עד חודשיים ונמשך שלושה חודשים וחצי. ניסיתי לחזור, ואיפשהו חזרתי רק באיזור הפלייאוף. עשיתי MRI בסוף העונה, עדיין יש לי מים בברך ורגישות, אבל על פי רופאי הקבוצה זה אמור לעבור תוך שלושה שבועות. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. הפציעה היא לא דבר כיף, זה חלק מהביזנס, אבל ננוח עכשיו. נתחיל להתאמן בתחילת החודש הבא ויש בקיץ נבחרת ואת ליגת הקיץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דיברנו על כמה דברים שצריך לשפר ולעבוד עליהם. הסיטואציה בקבוצה היא שיש המון גארדים. אי אפשר לדעת מה יהיה כי יש כאלה שחתומים וכאלה שלא". גל מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על ההחלטה לצאת ל-NBA אמר מקל: "אני חושב שזו הייתה החלטה נכונה. כשיש לך אפשרות אתה לא חושב פעמיים. זו הייתה חוויה מדהימה. היה חשוב לי להוכיח שאני יכול להשתלב ברמה הזו ולהיות דומיננטי. היה ממש בסדר. אני כבר מחכה לשנה הבאה".

על הקבוצה שנאבקה עם סן אנטוניו ונכנעה, אמר מקל: "היה מתסכל מאוד להפסיד בפלייאוף. הסדרה שלנו עם סן אנטוניו הייתה כמו סדרה של גמר. שיחקנו מדהים גם מבחינה טקטית והגענו לשיא, אבל זו קבוצה ברמה גבוהה מאוד. מבחינתי גם כשלא שיחקתי זו הייתה חוויה להגיע לפלייאוף בפעם הראשונה".

מקל גם סיפר על השיחה שקיים לפני חזרתו לארץ עם הצוות המקצועי בדאלאס, וציין: "הייתה שיחה שיצאתי ממנה מבסוט מאוד. ב-NBA קשה לזכור מה היה בשבוע שעבר עם כל המשחקים, אבל המאמנים אמרו לי שהם אהבו מאוד את מה שהם ראו השנה. דיברנו על כמה דברים שצריך לשפר ולעבוד עליהם. הסיטואציה בקבוצה היא שיש המון גארדים. אי אפשר לדעת מה יהיה כי יש כאלה שחתומים וכאלה שלא. מבחינתי אני מתחיל באותה נקודה בשנה הבאה. אני אצטרך להוכיח את עצמי בהזדמנויות שיהיו".

מקל גם התייחס לזכייה של מכבי תל אביב ביורוליג, וציין: "זה מדהים, זה הישג גדול. הם באו ממש כאנדרדוג. לא הייתי בארץ במהלך המשחק, אבל הבנתי שהיה באמת טירוף. מגיע להם כל הכבוד. שלחתי גם לכמה חברים במכבי הודעות". לקראת הקיץ הקרוב וקמפיין הנבחרת הוא הוסיף: "אני מחכה מאוד לנבחרת. דיברתי עם ארז המון פעמים. הסאמר ליג יעזור לי להיכנס לכושר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully