וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו אידריסו חתם במכבי חיפה

21.5.2014 / 11:15

חלוץ נבחרת קמרון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפך לרכש הראשון של הירוקים לקראת העונה הבאה. שיחק בשנתיים האחרונות בקייזרסלאוטרן ולפני כן בפרנקפורט, מנשנגלדבאך, פרייבורג והאנובר. הצעה לשנתיים הוגשה לקשר ניקולה דרינצ'יץ'

one

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של חלוץ נבחרת קמרון, מוחמדו אידריסו. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם לעונה אחת וצפוי להרוויח כ-375 אלף יורו. העובדה שמדובר בשחקן חופשי הקלה על המעבר. אידריסו כבש 44 שערים בשלוש השנים האחרונות והמאמן הטרי אלכסנדר סטנוייביץ' הבהיר לאחרונה שהוא מעוניין בשחקן. כעת הוא גם קיבל אותו.

לגבי גילו המתקדם אמר גורם במועדון: "מכבי תל אביב פתחה את העונה עם שוער בן 35, פריצה (אוטוטו בן 34) ועוד כמה שחקנים שעברו את ה-30. אין שום בעיה עם שחקנים מנוסים ועובדה שהיא זכתה באליפות עם שחקנים כאלה. אם נגיע לסיכום סופי, אידריסו ישחק פה".

אידריסו שיחק ב-14 השנים האחרונות בגרמניה. בין היתר לבש את מדי האנובר, פרייבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך ואיינטרכט פרנקפורט. בשנתיים האחרונות שיחק בקייזרסלאוטרן מליגת המשנה. בנבחרת קמרון הוא צבר 41 הופעות וכבש תשעה שערים.

המטרה של סטנוייביץ' היא להחתים לפחות שני זרים עד המחנה. בנוסף לאידריסו, המאמן רוצה את קשר פרטיזן ניקולה דרינצ'יץ' ואת השוער הזר ולדימיר סטויקוביץ' (במועדון כבר פנו לשחקן, אך עדיין רחוקים מסיכום על שחרורו), כשגם אריאל הרוש נמצא חזק בתמונה.

מוחמדו אידריסו במדי קייזרסלאוטרן. גטי אימג', עיבוד תמונה
מוחמדו אידריסו במדי קייזרסלאוטרן/עיבוד תמונה, גטי אימג'

במקביל, במכבי חיפה מנסים לקדם את העברתו של קשר פרטיזן בלגרד, ניקולה דרינצ'יץ'. קבוצתו הסרבית טרם שחררה את השחקן, אבל במועדון מאמינים שהלחץ שמפעיל אלכסנדר סטנוייביץ' בעניין יישא פרי. אמש התנהלו שיחות בין השחקן למועדון בנוגע לאורך החוזה. לשחקן הוצע חוזה של שנתיים, אך ייתכן שיחתום גם לתקופה של שלוש שנים. בחיפה ציינו אתמול (שלישי) כי עדיין לא דנו עם פרטיזן בנוגע למחיר הכרטיס.

הסרבי כבר החליט להשאיר את רובן ראיוס ואם יחתים שלושה זרים עד המחנה, יישאר לו מקום לזר נוסף. המאמן מעדיף להחתים שחקן נוסף בעמדת הבלם לצד דקל קינן ובלם ישראלי נוסף שיגיע (כרגע, שיר צדק על הכוונת).

כפי שפורסם אתמול, חיפה החליטה לשחרר לצמיתות את הקשר סינטאיהו סלליך ובשיחה שנערכה בין הצדדים סוכם כי השחקן יקבל בקרוב את כרטיס השחקן שלו. הצדדים לא סיכמו על מחיר, אבל השחקן כבר קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. הפועל באר שבע והפועל עכו בתמונה.

שחקני הקבוצה יחגגו היום בחתונתו של המגן אלעד גבאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מהמודו אידריסיו חתימה. מכבי חיפה
עוזב את גרמניה אחרי 14 שנה. אידריסו חותם/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully