וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי ידין: "מכבי חיפה תצטרך לפצותו", אידריסו מועמד

19.5.2014 / 17:00

הקשר לא מתכוון לעזוב בקלות. חלוץ נבחרת קמרון (34) על הכוונת. המשטר של סטנוייביץ': שחקן שישמין ייקנס באלף שקל לקילו

one

גל השחרורים שערך אתמול (ראשון) אלכסנדר סטנוייביץ' במכבי חיפה עדיין לא מבשר על מהפכה של ממש, כך לפחות לתפיסת שחקני במועדון. ההחלטה להשאיר את רובן ראיוס מבין חמשת הזרים הייתה ידועה, וכך גם הכוונה לשחרר את סארי פלאח. לגבי אביחי ידין, השחקן שלאחרונה כבר הוזכר כמועמד לעזוב קיבל כבר בשעות הבוקר את ההודעה באמצעות סוכנו רונן קצב, ומאוחר יותר התעדכן על כך מהנשיא יעקב שחר.

ידין הגיב לשחרורו ואמר לוואלה! ספורט: "הגיע מאמן חדש, הוא החליט מה שהחליט. אני מקבל את ההחלטה ברוח טובה. ממשיך הלאה".

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחזור לאדומים? ידין/ברני ארדוב

סארי פלאח עצמו קיבל גם הוא את ההחלטה ומקווה לעזוב לבוורן או לקבוצה אחרת בבלגיה. הבעיה של השחקן נעוצה בעובדה שחיפה רוצה למכור אותו. המתיחות עם סוכנו דודו דהאן שהתעצמה לאחרונה לא אמורה גם היא לתרום לעניין. בחיפה דורשים מיליון יורו תמורת השחקן ונראה כי אף מועדון לא ישלם את הסכומים הללו.

בעקבות החוזים הכבדים, לא נפסלת אפשרות שאחד מהשניים, ידין או פלאח, גם יפתחו את העונה ביציע. אגב, חלק משחקני הקבוצה טענו כי השחרור של ידין מיותר, וכי לאור הפציעות שעבר לא יכל להביא את עצמו לידי ביטוי.

בסביבתו של ידין הזכירו אתמול כי חוזהו לא יקל על מעבר לקבוצה אחרת. ידין מרוויח כ-250 אלף דולר לעונה. אחת האפשרויות שעלתה עוד לפני השחרור היא להציע את ידין להפועל תל אביב בתמורה לגילי ורמוט, כך שזו תשתחרר מהחוזה הכבד של האחרון ובנוסף תקבל את האקס שלה חזרה לסגל.

ידין יבדוק גם אופציות באירופה, כאשר במידה וייצא לחו"ל השאיפה תהיה למכור אותו. אם ישחק בארץ, ייתכן וחיפה תתפשר ותשאיל אותו כדי לחסוך את החוזה היקר שלו. אתמול התעניינה גם הפועל באר שבע בשחקן, אבל עדיין לא פנתה רשמית לגביו.

"הרבה כסף מונח כאן על כף המאזניים, המעבר של אביחי לקבוצה אחרת לא כזה פשוט", אמרו מקורביו. "ברור לחיפה שהיא תצטרך לשלם פיצוי כי לא בטוח שקבוצות יעמדו בחוזה שלו. הוא לא היה הבעיה של מכבי חיפה".

בקרוב מאוד תתקבל בחיפה החלטה לגבי אלעד גבאי, אמיר אדרי ושמעון אבוחצירא, שחלקם יעזוב. רן אבוקרט מושבת לעוד מספר חודשים ויחמיץ את פתיחת העונה, כך שבשלב הזה הוא נשאר. עידן ורד לא קיבל כל הודעה או מסר מההנהלה לגבי עתידו. גם שון ויסמן עשוי לעזוב. "בימים הקרובים נשחרר עוד שחקנים", אמרו אתמול בחיפה. תמאש פרישקין חזר אתמול להונגריה ויחזור לאוסטריה וינה. חיפה תנסה להשאיל או למכור את בויאן שראנוב, ולמכור את אנדריי פיליאבסקי ואדין צוצאליץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמנה החדש של מכבי חיפה (במרכז) עם הנשיא יעקב שחר (מימין) העוזר ברנימיר מיצ'ביץ'. אדריאן הרבשטיין
בא לעבוד. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

מוחמדו אידריסו מועמד

מוחמדו אידריסו (34), שחקן נבחרת קמרון, מועמד מוביל להצטרף למכבי חיפה. החלוץ שנכלל בסגל המורחב של נבחרתו למונדיאל, סיים את חוזהו בקייזרסלאטורן הגרמנית ויכול להצטרף ללא דמי העברה. אידריסו שיחק משנת 2000 ועבר בין היתר בהאנובר, דואיסבורג, פרייבורג, מנשנגלאדבך ואיינטרכט פרנקפורט. השחקן הבקיע בעונה החולפת 13 שערים.

בנוסף לאידריסו, במכבי חיפה ניהלו מגעים עם החלוץ הגרמני ממוצא קונגולזי, ריצ'רד סוקוטה-פאסו (23) ואף פנו למחזיקת כרטיסו, קייזרסלאוטרן, אך השחקן חתם בסופו של דבר בסרקל ברוז' הבלגית ולא יצטרף לירוקים.

מוחמדו אידריסו שחקן מנשנגלדבאך. Christof Koepsel, GettyImages
קריירה עשירה. אידריסו במדי גלאדבך/GettyImages, Christof Koepsel

האימונים ייפתחו ב-1 ביולי

סטנוייביץ' אמנם נמצא בסרביה, אבל אתמול הוא כבר העביר מסר ברור לשחקנים באמצעות מאמן הכושר אורי הראל, שחילק חוזר מיוחד לשחקנים ובו מופיעים סעיפים עם קנסות במקרה של עלייה במשקל או אי עמידה בתכניות שחולקו לקיץ.

במקרה של עלייה חריגה במשקל, של שלושה קילו בלבד, השחקנים יקנסו באלף שקל לקילו. כך גם במקרה ששחקן יירד במשקל ביותר משלושה קילו. הראל הודיע לשחקנים באופן אישי כי ב-29 וב-30 ביוני ייערכו מבדקי כושר ואם יתברר ששחקנים לא עמדו במשימות שהוטלו עליהם בתכנית האימונים האישית הם ייקנסו. בנוסף, הוחלט כי חיפה תחדש את אימוניה ב-1 ביולי לקראת היציאה למחנה ב-15 לחודש, מחנה שיימשך 13 ימים.

עדכון ראשון: 7:38

מהפכה ירוקה: מכבי חיפה שחררה שישה שחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully