וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-48 שעות אחרי הגמר: ניצחון לריאל בספרד

5,000 אוהדים בלבד באו לתמוך בבלאנקוס לאחר ההפסד למכבי תל אביב, הקבוצה קרטעה בדרך ל-72:81 על סן סבסטיאן

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
עכשיו מתעוררים? סרחיו יול/מגד גוזני

פחות מ-48 שעות חלפו מאז גמר היורוליג, וריאל מדריד הצליחה לשכוח לרגע מהטראומה הגדולה ומהצלקות שהותירו בה טייריס רייס ויתר החבורה בצהוב. הבלאנקוס רשמו הערב (שלישי) ניצחון 72:81 על סן סבסטיאן, במשחק השלמה במסגרת מחזור הנעילה של הליגה הסדירה בספרד. פבלו לאסו סיימו את העונה במקום הראשון, כמובן, במאזן 2:31, ויפגשו ברבע גמר הפלייאוף את סראגוסה.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס מאוכזב. AP
השכיחו במעט את הטראומה. רודריגס/AP

האוהדים הצביעו ברגליים ורק 5,000 מהם הגיעו לעודד את הקבוצה לאחר המפלה בגמר היורוליג. רודי פרננדס שנפצע בגמר נעדר, וגם ניקולה מירוטיץ', שסבל רבות מההגנה של דייויד בלו, יצא אחרי שלוש דקות בלבד על הפרקט בגלל כאבים. בהיעדרם, סרחיו יול ניצל את ההזדמנות כדי להוריד חלודה אחרי התצוגה האיומה בגמר, וסיים כקלע הבולט של ריאל עם 18 נקודות. סרחיו רודריגס וג'ייסי קארול תרמו 14 נקודות כל אחד ופליפה רייס, שירד מהפרקט במילאנו בבכי, הוסיף 13. טרמל דארדן קלע 10.

* שתי סדרות ברבע גמר הפלייאוף האיטלקי יצאו לדרך הערב עם הפתעות. רג'יו אמיליה הדהימה בחוץ את האלופה הנצחית סיינה עם 82:85. המנצחים טסו ל-13:28 כבר בסיום הרבע הראשון וגם קאמבק של הטוסקנים לקראת הסיום לא הספיק. בקאנטו, רומא השיגה ניצחון דרמטי 71:75 במשחק שהיה צמוד לכל אורכו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully