וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס במכתב למכבי ת"א: "שמחים שירשתם אותנו"

אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, שגם כן זכתה לאחר סנסציה, בירכה את ראשי הצהובים. נשיא צסק"א תוקף את מסינה: "יש לו גישה מיושנת, הוא נכשל שנתיים רצוף"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הדי הזכייה של מכבי תל אביב ביורוליג עדיין נשמעים היטב ברחבי אירופה. הצהובים, שבעצמם כבר פסקו מלחגוג והחלו בהכנות לחצי גמר פלייאוף ליגת העל, קיבלו היום (שלישי) מכתב רשמי ששוגר מאולימפיאקוס. היוונים, שהעבירו את הכתר לצהובים אחרי שזכו בתואר בשנתיים האחרונות בצורה מפתיעה לא פחות, בירכו את הצהובים על הזכייה בתואר.

"ברצוננו לברך את השחקנים, את צוות המאמנים, את ההנהלה ואת כל מי שתרם לתצוגה המופלאה הזאת, ולזכייה ביורוליג לשנת 2014", צוין במכתב. "אנחנו שמחים מאוד שאלה היורשים שלו בכתר האירופי. זכיתם בתואר בזכות תצוגה אדירה של תשוקה ורצון, משהו שהופך את ההישג הזה לעוד יותר מיוחד ויוצא דופן. שלכם, פנאיוטיס וגיורגוס אגלפולוס, בעלי אולימפיאקוס".

שחקן אולימפיאקוס פיראסו וסיליס ספאנוליס. רויטרס
מפרגנים בגדול לאלופה הנכנסת. ספאנוליס מאולימפיאקוס מניף את הגביע אשתקד/רויטרס

* עוד ביוון: פוטיס קציקאריס, שעזב את נבחרת רוסיה באופן מסתורי חודש בלבד לאחר שמונה למאמן, יוצא לדרך חדשה, לאחר שעל פי דיווחים ביוון סיכם לשלוש שנים כמאמן הנבחרת המקומית. נבחרת יוון צפויה להיפרד בקרוב ממאמן קאזאן אנדראה טרינקיירי, שהדריך אותה במהלך יורובאסקט 2013, ורק אז תמנה את רשמית קציקאריס בן ה-47.

* 48 שעות אחרי הפיינל פור בצסק"א, עוד אחת שנכוותה ממכבי תל אביב, מתחילה להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה. המאמן, אטורה מסינה, סופג את רוב האיש. הנשיא אנדריי ואטוטין התראיין ברוסיה, ולמרות שהעונה טרם הסתיימה, הוא מטיח מילים קשות במאמן. "לא זכינו ביורוליג בגלל שהמאמן נכשל בלמצוא שפה משותפת עם השחקנים בקבוצה. במשך שנתיים הוא כשל בבנייה הקבוצה. אטורה עדיין אחד המאמנים הטובים באירופה, אבל בעידן של היום אתה זקוק למומחים עם גישה ומנטליות אחרת. למרות הפיינל פור הזה, לא נישבר. בעתיד נצטרך לבחור יותר בקפידה את החברים שיצטרפו למשפחת צסק"א. האנשים שיהיו כאן יתאימו לחוקים ולפילוסופיה של הקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
"לא מצא שפה משותפת עם השחקנים". מסינה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully