וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה ליבר לא יוכל לרוץ לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל

הנהלת האיגוד אימצה את המלצת היועץ המשפטי לגבי תקופת צינון שתפסול את יו"ר נתניה. בסיעת עוז יערערו לבית הדיון העליון

צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
בסיעת עוז יערערו על ההחלטה. צביקה ליבר/מגד גוזני

הנהלת איגוד הכדורסל שהתכנסה היום (שלישי) החליטה לקבל את חוות דעתו של היועץ המשפטי של האיגוד ביחס לקריטריונים לתקופת צינון הראויה לחבר הנהלה המעוניין להיבחר לתפקיד יו"ר האיגוד, שקיים אצלו חשש לניגוד עניינים אחרי ששימש בתפקידים כאלו ואחרים. המשמעות היא שצביקה ליבר, ששימש עד לאחרונה כיו"ר ברק נתניה, לא יוכל להשתתף בבחירות הקרובות. כמו כן אישרה ההנהלה את ההחלטה שהבחירות ייערכו בעוד שבוע וחצי, 29-30 למאי. המועמדים האחרים שהוצגו הם חבר סיעת מכבי מיקי זוהר, חבר סיעת הפועל, עמירם הלוי וחבר סיעת אס"א, אילן קובלסקי. ההערכות הן שלהלוי יש את מירב הסיכויים להבחר לתפקיד היושב ראש.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. קובי אליהו
לא מוותר. צביקה שרף/קובי אליהו

בסיעת עוז מתכוונים לפנות לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בבקשה לשנות את החלטת ההנהלה, אך ההערכות הן שבית הדין העליון לא יפסול את חוות הדעת של ויינברג. במקרה כזה שוקלים בעוז לפנות לבית משפט אזרחי כדי שידון בהחלטה, ואם מהלך כזה יצא לפועל, סביר להניח שהבחירות יידחו מסוף החודש.

במהלך הדיון התבטאו ראשי סיעת עוז ליבר וצביקה שרף כנגד עוזרו של היועץ המשפטי, עורך הדין טל אור, מה שהוביל כמעט לפיצוץ הדיון. חיים אוחיון, שניהל את הדיון בהעדר יושב ראש, העלה במהלכו הצעה לפיה איגוד הכדורסל יתנהל ללא יושב ראש בשלושת החודשים הקרובים, ובמהלכם תדון ועדה מיוחדת בקריטריונים שלפיהם יבחר היושב ראש הבא, אך ההצעה לא עברה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully