וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו: קלאודיו ראניירי פוטר, ז'ארדים יחליפו

המאמן האיטלקי ייפרד מסגנית האלופה הצרפתית אחרי שנתיים. סגן הנשיא: "חיפשנו שינוי". מאמן ספורטינג ליסבון צפוי להתמנות

קלאודיו ראניירי פוטר מאימון מונאקו, כך אישר הערב (שלישי) רשמית סגן הנשיא ואדים וסילייב. סגנית האלופה הצרפתית החליטה להיפרד מהמאמן האיטלקי שעבד בקבוצה בשתי העונות האחרונות ולמנות במקומו את לאונדרו ז'ארדים הפורטוגלי. "חיפשנו שינוי בדינמיקה", אישר וסילייב. "לקחנו החלטה להיפרד, אבל אני רוצה להודות לראניירי שעשה עבודה טובה מאוד". סגן הנשיא לא אישר את מינויו של ז'ארדיםן, אך נראה שרק פרטים קטנים מפרידים בין הפורטוגלי למועדון.

ראניירי בן ה-62 מונה למאמן מונאקו בקיץ 2012 ותוך עונה אחת החזיר את קבוצות המילארדרים לליגה הראשונה. אשתקד ביצעה הקבוצה מסע רכש כבד, שהספיק כדי לסיים במקום השני, מרחק תשע נקודות מהאלופה פריס סן ז'רמן. השמועות על פיטוריו של ראניירי הלכו וגברו בשבועות האחרונים, אך האיטלקי הכחיש והצהיר שברצונו להמשיך בתפקידו ולהוביל את הקבוצה בליגת האלופות. להנהלה, כאמור, היו רצונות אחרים.

מי שיחליף את ראניירי יהיה הפורטוגלי לאונרדו ז'ארדים. הפורטוגלי בן ה-39 הדריך העונה את ספורטינג ליסבון למקום השני בפורטוגל ואשתקד אימן את אולימפיאקוס לפני שפוטר במפתיע במהלך העונה למרות שהקבוצה הייתה במקום הראשון.

בתוך כך, במונאקו כבר עסוקים בעונה הבאה. החלוץ דימיטאר ברבאטוב חתם לעונה נוספת ואילו אריק אבידל הוותיק יקבל הצעה להאריך את חוזהו.

קלאודיו ראניירי מאמן מונאקו. רויטרס
עלייה ומקום שני לא הספיקו. ראניירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully