וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עומרי קנדה הגיע לסיכום על שחרורו

20.5.2014 / 18:00

המגן עוזב אחרי שהגיע להסדר כספי והוא ייבחן הצעות מהארץ ומחו"ל. מאמן הכושר של הנבחרת רון ציבלין מתקרב לקבוצה

עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יחפש קבוצה חדשה. קנדה/ברני ארדוב

המגן עומרי קנדה הגיע היום (שלישי) לסיכום עם הפועל חיפה על שחרורו מהקבוצה לקראת העונה הבאה. לקנדה היה חוזה לעונה הבאה בהפועל חיפה, אך היום הגיעו הצדדים להסדר כספי והשחקן ויתר על החוזה שהיה לו והפך לשחקן חופשי. כעת קנדה בוחן הצעות מהארץ ומחו"ל.

מאמן הכושר של נבחרת ישראל, רון ציבלין, מתקרב לקבוצה ובמועדון מקווים לסגור איתו עד סוף השבוע ולמנות אותו למאמן הכושר של הקבוצה. על רצונו של המאמן ראובן עטר למנות את ציבלין, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בנוסף, האדומים מהכרמל מקווים לסכם בקרוב עם אבי פרץ על המשך עבודתו כמאמן השוערים. "הצוות המקצועי יכלול כמעט בוודאות את אבי פרץ ורון ציבלין", אישר היום גורם בכיר במועדון, " זה הרצון של ראובן וזה גם מה שיהיה ככל הנראה". בנוסף לשניים, אייל טרטצקי יישאר בתפקיד עוזר המאמן לאחר שהבעלים יואב כץ עמד על כך.

בקבוצה ממשיכים לעסוק בבניית הסגל לעונה הבאה. כרגע נראה שיובל אבידור לא ימשיך בקבוצה, כשגם מעמדם של אושרי רואש ודנילו ניקוליץ' לא ברור. ניקוליץ' ככל הנראה יעזוב. הישאם כיוואן קיבל הצעה לעונה נוספת, אך הישארותו תלויה במשא ומתן שיתקיים איתו ועם סוכנו אבי נמני. היום הוא התאריך האחרון מבחינת הסיכום בין חיפה לזטה המונטנגרית בנוגע להעברת הכסף על זרקו קוראץ', אבל בימים האחרונים התקיימו שיחות בנושא ובחיפה מקווים שהמונטנגרים יאפשרו דחייה נוספת של העברת התשלום. השחקן עצמו פסימי בנוגע לאפשרות שיישאר בקבוצה, אך בחיפה יעשו מאמצים אחרונים בניסיונות להשאירו ולגשר על הפערים הכספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully