וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נקבע תאריך לבוררות של דרשלר

השוער לא צפוי להמשיך. בקבוצה מכינים חלופות למקרה שהמשא ומתן עם קוראץ' לא יצלח. עטר נכח בחגיגות של הנוער

one

גורמים בהפועל חיפה מחפשים חלופות לאופציה שז'רקו קוראץ' לא יחתום. בין הבעלים יואב כץ לקוראץ' קיימים פערים המוערכים בכ-60 אלף דולר ונראה שחלק מאנשי המועדון בחיפה כבר מתכוננים למקרה והמשא ומתן עם החלוץ המונטנגרי לא יצלח. אחד השמות שהוזכרו הוא זה של הבוסני אמיר האדז'יץ', אבל הוא העדיף לא לחכות ולחתום בהפועל עכו. עם זאת, ראוי לציין שכץ והצוות המקצועי החדש מעריך מאוד את קוראץ' ומעוניין שהשחקן יישאר.

עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב מול אמיר האדזיץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
מכינים אופציות חלופיות. אמיר האדז'יץ'/ברני ארדוב

במקביל, השוער קאלה דרשלר צפוי להיפגש עם המועדון בבוררות בהתאחדות לכדורגל ב-27 במאי כשכמה ימים לפני כן תצטרך חיפה להגיש את כתב ההגנה שלה כנגד תביעתו של השוער. דרשלר לא צפוי להמשיך במועדון וראובן עטר מעוניין באמיד אדרי או בשוער זר שיחליף אותו. אגב, שמו של מאמן הכושר של הנבחרת רון ציבלין הוזכר כמועמד להצטרף לצוות של ראובן עטר.

אתמול (רביעי) חגגה מחלקת הנוער של המועדון את סיום העונה בטקס חגיגי באולמי ד'אור. באירוע נכחו כ-500 שחקני המחלקה. אורח הכבוד בערב היה מאמן הקבוצה ראובן עטר שהתקבל בחום על ידי השחקנים הצעירים. כמו כן השתתפו באירוע מנכ"ל הקבוצה הבוגרת אפרים גבאי ושחקן הקבוצה טאדאס קיאנסקאס שחתם השבוע לשנתיים נוספות במועדון.

מאמן הקבוצה בעונה שעברה, שלומי דורה, שבנו משחק במחלקה, השתתף באירוע ונשא דברי ברכה. את האירוע ארגנו צוות פרויקט הנוער, סמנכ"ל המועדון רון פלדהיים וצוות אולמי ד'אור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully