וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה: טפירו ודן ימשיכו, מו"מ עם בוסטיין ו-וואט

20.5.2014 / 11:06

הכתומים מאוכזבים אחרי ההדחה, טפירו: "מסיימים עונה עם ראש מורם". גם אמיתי ימשיך, סימפסון והאניקאט צפויים לעזוב

- שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו מול שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. ברני ארדוב
מאוכזבים אך גאים. מאיר טפירו/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה סיימה אמש (שני) את עונת הבכורה שלה בליגת העל עם הפסד 68:67 למכבי חיפה בתום הארכה והדחה בשלב רבע גמר הפלייאוף. התחושות בקבוצה לאחר ההדחה הן מעורבות, מצד אחד בצוות המקצועי ובהנהלה מרגישים כי יכלו לעבור את הירוקים ולהגיע לחצי הגמר, אך מצד שני מרוצים מאוד מהעונה שהשיגו ומהעובדה שהצליחו לחבר את הקבוצה לעיר ולראייה 600 הכתומים שעשו את דרכם לרוממה למשחק האחרון של העונה.

"חבל כי אנחנו קבוצה שכל העונה נהנו לראות אותה וראיתם איזה קהל מדהים שהיה פה", סיכם הקפטן מאיר טפירו שרשם את משחקו החלש ביותר העונה דווקא במשחק האחרון, "שום קבוצה מלבד מכבי תל אביב, ירושלים וחולון מביאות קהל כזה, אני גאה להיות חלק מהמשפחה הזאת של נס ציונה, חבל שלא יכולנו להמשיך, אבל אנחנו מסיימים את העונה עם ראש מורם".

"מצד אחד תחושת אכזבה אדירה, פספוס, שברון לב ודמעות בעיניים", סיכם היו"ר הצעיר יניב מזרחי בדף הפייסבוק שלו, "מצד שני גאווה על הפרויקט המדהים הזה שנקרא עירוני נס ציונה, גם אני לא האמנתי כמה רגשות ועוצמות יכולה קבוצה אחת לעורר בעיר אחת קטנה, קבוצה שהתחברה לקהילה והפכה למשפחה אחת גדולה. העצב הגדול שממלא אותי עכשיו הוא בעיקר על זה שלא הצלחנו לשמח אתכם עוד פעם אחת העונה ודווקא בתצוגה הכי גדולה של הצבא הכתום, שהסתכלתי עליכם היום התמלאתי בתחושת אושר והרגשתי צמרמורת בכל הגוף. לראות 600 כתומים עומדים מוחאים כפיים ויודעים להעריך גם אחרי הפסד כזה כואב רק מחזק לי את ההרגשה שאנחנו כאן כדי להשאר, היום היה צעד משמעותי וחשוב בהיסטוריה הקצרה שלנו, צעד חשוב בבנית הזהות שלנו כמועדון שהוא בלי ספק משפחה אחת גדולה ומאוחדת. לראות את כל הילדים עם דמעות בעיניים לראות את האהבה שלכם לשחקנים ולצוות, לראות ולרצות שלא יגמר לעולם".

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מול שחקן מכבי חיפה בריאן רנדל. ברני ארדוב
בדרך למחנות ה-NBA. טיילר האניקאט/ברני ארדוב

בנס ציונה יחלו כבר בימים הקרובים לתכנן את העונה הבאה. המאמן נדב זילברשטיין מחזיק בחוזה וימשיך, וכמוהו גם הישראלים מאיר טפירו, טל דן, גיל אמיתי ורז זהביאן. קורי קאר צפוי לעזוב, ואילו עם רובי בוסטיין מתקיימים מגעים ראשוניים. בנוגע לזרים בנס ציונה שואפים להמשכיות, אך יודעים שיהיה קשה מאוד להשאיר את דיימון סימפסון, שמבקש בשלב הזה סכומי כסף שרחוקים מהיכולת של הקבוצה, וטיילר האניקאט שייצא למחנות ה-NBA. הקבוצה הציעה למיטשל וואט הארכת חוזה, אך כרגע קיימים פערים בין הצדדים, ולגבי פרסטון נואלס טרם התקבלה החלטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully