וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "ניצחנו על אדים, קדימה לירושלים"

20.5.2014 / 10:49

קפטן מכבי חיפה מרוצה מההעפלה לחצי גמר הפלייאוף: "לא רצינו שהעונה תיגמר, לא הייתה לנו תחושה של אימון אחרון"

שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון מול שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו. ברני ארדוב
קוז'יקרו וחיפה עצרו את סימפסון ונס ציונה/ברני ארדוב

מכבי חיפה העפילה אמש (שני) לחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל אחרי ניצחון דרמטי 67:68 בהארכה על עירוני נס ציונה שהוביל את הירוקים ל-2:3 בסדרת רבע הגמר. הקבוצה של דני פרנקו המשיכה לא להרשים במהלך המשחק, אבל התעלות של בריאן רנדל במהלך חמש דקות הארכה והחטאה של פרסטון נואלס בשניות הסיום האריכו בסדרה נוספת את העונה של האלופה, שתגיע למלחה כבר ביום חמישי למשחק הראשון נגד הפועל ירושלים.

"עבדנו כל העונה הזאת כדי להשיג את הביתיות, הבנו שהליגה צפופה וכל דבר קטן שייתן לך יתרון צריך להלחם עליו ונלחמנו כל העונה בהרבה סיטואציות של פציעות, נסיעות ועייפות כדי להשיג את היתרון הזה", אמר בסיום עידו קוז'יקרו שהציג משחק הגנה מרשים, "לא שמעתם באף ראיון במהלך העונה הזאת מאמנים או שחקנים שהתלוננו על עומס, זה היה מצב נתון והתמודדנו איתו בשביל הרגע הזה, כדי להפגש מול קבוצה נגד נס ציונה".

קוז'יקרו היה מרוצה מאוד מההישג של קבוצתו, "הראינו הרבה לב, שיחקנו נגד קבוצה קשוחה בטירוף, מול קבוצה שיש לה מאצ'אפ מצוין איתנו, ניצחנו על אדים היום ואני גאה בקבוצה הזאת. לא רצינו שהעונה הזאת תיגמר יש לנו אוסף אדיר של אנשים, לאו דווקא בצד המקצועי, חדר ההלבשה הכי טוב שעברתי בו, אני שמח שהעונה ממשיכה ואנחנו ממשיכים להתאמן ביחד, לא הייתה לנו תחושה של אימון אחרון, מאושר שהגשמנו את המטרה הראשונה שלנו, שזה פיינל פור וקדימה להפועל ירושלים".

לבסוף פרגן הסנטר הותיק ליריבה הכתומה ול-600 האוהדים שהגיעו לרוממה אמש, "אני חייב לתת להם קרדיט על עונה גדולה וכניסה מצוינת לליגה. יש להם קהל מדהים, בשלושה משחקים ששיחקתי העונה בנס ציונה, לא שמעתי אותו מקלל פעם אחת, זה ראוי לשמש כדוגמא לכל הקהלים בארץ, קהל שמתעסק בספורט וזה ראוי לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully