וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "לא חושש מהלחץ של אלכס פרגוסון"

מאמן מנצ'סטר יונייטד החדש יקבל 150 מיליון ליש"ט לרכש. המטרה: אליפות. רויס, ססק, הומלס ואחרים על הכוונת

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן (ימין) עם לואיס ואן חאל. Sandra Montanez, GettyImages
איחוד בקרינגטון? ואן חאל וקרוס/GettyImages, Sandra Montanez

הנהלת מנצ'סטר יונייטד תעמיד לרשותו של המאמן החדש, לואי ואן חאל, 150 מיליון ליש"ט לרכש בקיץ הקרוב. הציפייה ממנו היא לזכות באליפות אנגליה, אבל אין ספק שהשדים האדומים רוצים קודם כל לחזור לארבע הראשונות, כלומר לשוב לליגת האלופות.

ואן חאל דיבר בחיוך על עוזרו לשעבר ואמר ש"ז'וזה מוריניו היה הראשון שסימס לי אחרי שקיבלתי את העבודה, הוא אמר שהוא מקנא בי על קורות החיים שלי". הוא ציין ש"אני מניח שאפגוש את אלכס פרגוסון, כמו שעשינו מספר פעמים בעבר, אני לא סבור שהלחץ ממנו יהווה בעיה, אני מלחיץ את עצמי מספיק. אנחנו רוצים להחזיר את יונייטד ךעצמה, מהר ככל שאפשר. אנשים חושבים שזה יקרה כבר בעונה הראשונה, אבל נראה. בסופו של דבר, רק קבוצה אחת יכולה לזכות באליפות".

פחות מיממה אחרי ההודעה הרשמית על המינוי של ההולנדי למאמן מנצ'סטר יונייטד, במועדון כבר עובדים במרץ. ואן חאל אמנם עסוק בהכנות של נבחרת הולנד למונדיאל (יעזוב מיד אחרי הטורניר), אבל אין ספק שהראש גם באולד טראפורד. על פי התקשורת האנגלית, ברשימת הרכש האפשרי של מנצ'סטר יונייטד נמצאים מגן סאות'המפטון, לוק שואו, שחקני באיירן מינכן, אריאל רובן וטוני קרוס, שחקני בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס מרקו רויס וקשר ברצלונה, ססק פברגאס.

ההולנדי אמר לאחת מרשתות הטלוויזיה בארצו שאחת מהסיבות שיונייטד בחרה בו, היא הרקורד שלו בקידום שחקנים צעירים. הוא הוסיף ש"המטרה היא לחזור להיות הקבוצה מספר 1 באנגליה כמה שיותר מהר, המקום בו היא הייתה תחת סר אלכס פרגוסון".

בשנה הבאה ואן חאל יפגוש על הקווים את מי שהיה פעם אחד מעוזריו בברצלונה, ז'וזה מוריניו. מאז כמובן, עברו הרבה מים בתמזה והפורטוגלי הפך למאמן הראשון שזוכה באליפויות גם בספרד וגם באנגליה. ההולנדי ינסה להפוך לשני. מוריניו אמר אמש: "לואי הוא מאמן כדורגל גדול ואני שמח שהוא מצטרף אלי בפרמיירליג. אבל מה שיותר חשוב זה שהוא בחור נהדר ואדם נהדר. אני מאחל לו הצלחה".

החדשה הנוספת והלא פחות גדולה של אתמול הייתה כמובן הפרישה של ריאן גיגס. הוולשי ששיחק כל חייו במדי השדים האדומים, יהפוך לאחד מעוזריו של ואן חאל. במועדון עדיין בוקים אפשרות לשלב גם את פול סקולס, פיל נוויל וניקי באט בצוות המקצועי, אך בכל הנוגע לשלושה הללו, הדברים עדיין פחות ברורים.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. AP
"לואי הוא בחור נהדר". מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully